Gevoel bij "het perfecte stookweer"

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vandaag vond ik het perfect. Lekker fris, klein beetje wind, om de rook weg te blazen. Heerlijk zonnetje.

Behalve in Groningen dan. Daar hebben ze een negatief stookadvies afgegeven omdat er geen wind stond. Het moet niet gekker worden, waar gaat dit allemaal heen:bonk::bonk:

Maar als we dit weer hebben met de jaarwisseling teken ik er direct voor!

Net even een rondje gelopen door het dorp maar wat een weertje zeg. Voor mij het perfecte stookweer. :)

Inderdaad. Gister en vandaag waren wat stoken betreft echt top geweest. Lekker zonnetje, frisse wind, heerlijk.

Vandaag was echt prachtig mooi stookweer geweest. Overdag amper wind, geen wolken, lekker fris maar goed te doen. Vanavond klein windje, kraakhelder.. Precies goed.

Voor dit jaar hoop ik op:

- Regen
- Onweer
- Windkracht 8
- Aardbevingen
- Vulkaanuitbarstingen
- Tornado's

Prima weertje vandaag. Jammer dat we niet meer vanaf 10:00 mogen fasteken. Behalve cat1 en carbid. :cool:

Vandaag ook prima weer. Lekker grijs, geen mist, windje om de rook weg te blazen. Dit is ideaal stookweer om vanaf 10:00 te stoken, net zoals vroeger. :D

Vandaag ook prima weer. Lekker grijs, geen mist, windje om de rook weg te blazen. Dit is ideaal stookweer om vanaf 10:00 te stoken, net zoals vroeger. :D

Inderdaad Ralph, het is ook heerlijk fris, wat douwig, sfeervol om zeker de kleine artikelen aan te steken!

Zeker al 2 dagen heerlijk stookweer, doe mij die van vandaag maar. Goed koud ook, heerlijk.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan