Gevoel bij "het perfecte stookweer"

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ga van die voorspellingen nu nog niets uit doen, maar het weer wat we nu hebben is alles behalve sfeer en hoopvol.

Als het maar droog is en niet meer dan winkracht 3 is, windstil is niet wenselijk ivm de rook die dan blijft hangen.
Kleine kanttekening : koud is geen probleem, maar het moet niet zo koud zijn als ergens in de jaren negentig, toen hadden we geloof ik een gevoelstemperatuur van -20 of zo. Dat was 10 minuten stoken en dan weer een paar minuten binnen. Goh wat was dat toen koud :yes:

Kou is inderdaad geen probleem, daar valt op te kleden, mits het niet extreem is. Regen en wind zijn wel spelbrekers voor mij, als het zoals vandaag is... Dan blijft alles fijn in de doos zitten. Echter is er nu nog geen zinnig woord over te zeggen, 3 weken vooruit voorspellen is koffiedik kijken..

Als het maar droog is en niet meer dan winkracht 3 is, windstil is niet wenselijk ivm de rook die dan blijft hangen.
Kleine kanttekening : koud is geen probleem, maar het moet niet zo koud zijn als ergens in de jaren negentig, toen hadden we geloof ik een gevoelstemperatuur van -20 of zo. Dat was 10 minuten stoken en dan weer een paar minuten binnen. Goh wat was dat toen koud :yes:
Toch heeft dat ook wel weer wat om weer eens mee te maken

Idd nu al paar jaartjes op rij niet al te best weer. Dit jaar toch van plan om alles terug de doos in te doen en wachten op een volgend jaar. Vondt het na afloop toch wel spijtig dat het vuurwerk niet het gewenste effect had .

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan