Geslaagd mini showtje Riakeo en 12x Caïro’s finale.

pielke

VWC lid
Als ik eerder zou zijn begonnen met shoppen dan had ik waarschijnlijk andere boxen van Riakeo gekozen , nu heb ik het gedaan met wat nog beschikbaar was.
En ik ben blij verrast dat alles wat ik had Top presteerde, zelfs met een stevige wind was de hangtime aanzienlijk langer als de eerste lijn die ze enkel in België en Duitsland verkochten.
Begonnen met de Opera 100 welke ik niet volledig op beeld had omdat ik nog achteruit aan het lopen was en niet zag wat ik filmde.
Wel had deze een groot burst verschil tussen de waaiers en de i-shape bij deze box.

Oordeel zelf 🤩💥🤩💥

Schiet lijstje:
Opera 100
Artificial
Extraordinary
Great wall
Song dynasty 2x (of bij reserve lont begonnen of overslag gehad)
Zodiac 2x
Caïro Crackling 12x

Als ik eerder zou zijn begonnen met shoppen dan had ik waarschijnlijk andere boxen van Riakeo gekozen , nu heb ik het gedaan met wat nog beschikbaar was.
En ik ben blij verrast dat alles wat ik had Top presteerde, zelfs met een stevige wind was de hangtime aanzienlijk langer als de eerste lijn die ze enkel in België en Duitsland verkochten.
Begonnen met de Opera 100 welke ik niet volledig op beeld had omdat ik nog achteruit aan het lopen was en niet zag wat ik filmde.
Wel had deze een groot burst verschil tussen de waaiers en de i-shape bij deze box.

Oordeel zelf 🤩💥🤩💥

Schiet lijstje:
Opera 100
Artificial
Extraordinary
Great wall
Zodiac 2x
Caïro Crackling 12x

Wat een geweldige show was dit! Heerlijk!

Oei dit is heel mooi gedaan zeg! en wat een kwaliteitproducten ook. Petje af hoor dit is echt goed

Heerlijk showtje! Prachtige producten. Ik heb een groot deel van de beelden al voorbij zien komen in de Riakeo topics, mooi om nu ook gewoon de hele show in 1 keer te zien.

Heerlijk showtje! Prachtige producten. Ik heb een groot deel van de beelden al voorbij zien komen in de Riakeo topics, mooi om nu ook gewoon de hele show in 1 keer te zien.
Dank je wel !
Na het zien van de eerste straatbeelden die vanaf 28-12 online verschenen was ik overtuigd dat ik dit moest hebben.
Toen 30-12 net voor sluitingstijd een mooi deel kunnen bemachtigen (zo ongeveer het laatste wat die winkel nog over had)
En toen 31-12 nog een aardige rit gemaakt om de zodiacs en een great wall te scoren.
De prijzen liggen dan iets hoger maar het was het dubbel en dwars waard omdat je bijna 100% zekerheid hebt dat je geen floppers koopt en totaal geen wachttijd hebt voor het afhalen.
Het enige nadeel is dat je dan minder keus over hebt.

Ik weet niet of ik nog een 4e jaar ga eindigen met Cairo’s maar als dan komen er wat meer zodiac’s bij want die kunnen heel goed samen rammelen.

Oordeel zelf 🤩💥🤩💥

Schiet lijstje:
Opera 100
Artificial
Extraordinary
Great wall
Zodiac 2x
Caïro Crackling 12x

hier hetzelfde hoor ,had liever mijn gehele budget uitgegeven aan riakeo ,ach ja het aftellen is weer begonnen ;):d en lekker showtje zo hoor man

Stukje hoe ik aan het klojen ben met koppelen, doordat op elke doos stond dat ze eruit moesten vergiste ik me bijna in de volgorde doordat ze zo op elkaar lijken.

Dit is toch heerlijk beeld. Lekker op straat lopen klojen met blokken! En te gek showtje, mooie showcase voor Riakeo

Prachtige show hoor, en dikke complimenten dat je zon hoeveelheid nog los hebt gekocht tijdens de verkoop dagen. Wat een kwaliteit is het tog ook, echt prachtige spul. Maar dit showtje bewijst voor mij persoonlijk dat ik niet enkel Riakeo ga kopen zoals ik wel een beetje gedacht had begin dit jaar. Als je de producten zo achter elkaar hebt zie je wel echt heel duidelijk dat het veel op elkaar lijkt. Om het maar even de Mairo gold te noemen zie ik bv al 3 keer voorbij komen.

Phhoehh dit is een heule dikke show. Geweldig en wat doet Raikeo het goed! Dikke cairo cracklings erachter. Bam👌👏

Back
Bovenaan