Germany Fanstyle

Arviidd

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: 1019
Artikelnaam: Germany Fanstyle
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: 1500 gram
Aantal Schoten: 90 schoten (3x30mm)
Effectomschrijving: deze box is speciaal gemaakt voor vuurwerkschows een super snele fanstyle die een zeer brede spreiding heeft in de lucht. Geheel compound dus 1x aansteken!
Tijdsduur: 40 seconden
Stijghoogte: ...
Adviesverkoopprijs: 149,95

1019-germany_fanstyle.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:
Hier ben ik zo benieuwd naar!!

Ik hou em zeker in de gaten, hopelijk snel een film want er is nog weinig van het budget over.

Groet

Kan aan mij liggen maar ik vind er niet veel aan... En waarom zijn dit maar 3 cakes waar de andere fanstyle boxen er 4 hebben?

Ik vind hem schitterend... alleen heel heel erg aan de prijs. Sowieso lijkt dat dit jaar wel een trend te zijn... kijken wat een gek ervoor geeft... men draaft helemaal door lijkt wel. Wij freaks vinden onze weg wel maar jan met de pet komt mooi bedrogen uit zo ;)

Is zeker schitterend. Het overwegen waard. Prijs is idd een beetje aan de hoge kant. Dat zal zo zijn redenen hebben.

Jammer dat er geen korting word gegeven op de fanstyle bakken want ik vind ze erg mooi. Ze zijn misschien niet te duur maar voor mij is het teveel geld in verhouding tot de tijdsduur.

Zijn idd prijzige bakken voor de tijdsduur, maar wat mooi om de 10 at shots te zien ,,alleen al de lancering vind ik te vet !

Zijn idd prijzige bakken voor de tijdsduur, maar wat mooi om de 10 at shots te zien ,,alleen al de lancering vind ik te vet !

Ik deel ook deze mening. De kracht bij deze box zit hem in de Fan-Shaped rijen. Het ''WAUW'' gevoel. Dus 10 shots in 1x. Als ik naar de film kijk dan verheug ik mij steeds naar naar dat moment.

Voor 140 euro is deze 90shots wel echt aan de dure kant (mijn mening). Maar als je deze kan krijgen voor 110 euro en lager is het naar mijn mening zeker aan te raden, die 10 shots Fan-Shaped is super gaaf om te zien en zal je zeker niet snel vergeten.

Daarbij zit je er in de straat zo goed als bovenop en niet deze enorme afstand.

Groet

vind hem erg spectaculair! Alleen de prijs is iets aan de hoge kant.
(Komt er overigens nog een subforum voor de nieuwe polska lijn? kan deze artikelen nog niet vinden op het forum namelijk:p)

Deze vanavond gezien op de demo van fuego, jammer van de laatse cake die niet afgaat maar wat een vet ding egt de topper van de avond

Back
Bovenaan