Gerard Smeets Maasmechelen

Heb ook niet echt de beste ervaringen met deze winkel al kom ik er regelmatig als ik snel iets nodig heb. 3 jaar geleden een mooie cake gekocht en 1 jaar later 30 euro duurder, toen ik hem zei dat ik hem eerder goedkoper kreeg zei hij dat dit niet kan.....toch was het zo.

Firewall, Dit kan niet, daar er geen vuurwerk was tot Juli en zeker geen nitraten, wegens bouw van een nieuwe vuurwerk bunker, dus larie.
TCDD, hahahaha

Frappant dat hij mij toch echt een pakje nitraten heeft laten zien. In het geval dat jij gelijk hebt zal het helemaal een afzetter zijn geweest want dan zou hij me een pakje dummies hebben willen verkopen voor 18eu.

Nee ff zonder dollen je weet niet waar je hebt over hebt. Ik ben niet achtelijk. Ben ook zeker niet uit op slechte reviews te schrijven over hem, helaas was dit wel mijn ervaring.

Enkele weken geleden in de buurt moeten leveren, even van te voren gebeld en was geen probleem om te filmen,op zich had die wel heel wat leuk spul staan dus wat kleine dingen meegenomen.

hierbij een kijkje in de winkel in begin maart.

Enkele weken geleden in de buurt moeten leveren, even van te voren gebeld en was geen probleem om te filmen,op zich had die wel heel wat leuk spul staan dus wat kleine dingen meegenomen.

hierbij een kijkje in de winkel in begin maart.

Leuke schoenen in de vitrine op 1.13 :p

Gesigneerde schoenen van Davy De Fauw. Speler van Zulte Waregem, vele onder jullie zullen hem wel kennen hé.
Is een goeie klant..
Davy De Fauw1.jpg

Bijlagen

• Davy De Fauw.jpg
    Davy De Fauw.jpg
    229,8 KB · Weergaven: 0
Laatst bewerkt:
Beetje uit de buurt voor mij maar hij heeft wel een leuk pijlen assortiment. Iemand weleens dat pakket met de 6 Vulcan pijlen gehad en geschoten?

Vorige week geweest, veel producten binnen en natuurlijk wat meegenomen.
Vriendelijk geholpen en natuurlijk een filmpje gemaakt hoe de zaak er bij staat.

Back
Bovenaan