Geraardsbergen (B) 02.09.2011

Op vrijdagavond 2 september 2011 vindt traditiegetrouw het grote kermisvuurwerk plaats op de Markt van Geraardsbergen.

Deze show wordt geschoten midden in het hart van de stad, wat het geheel extra bijzonder maakt. Meer informatie op http://www.zomerkermis.be

Iemand enig idee of CBF Pyrotechics uit Geraardsbergen dit jaar opnieuw een thuismatch speelt? Ik hoop alvast van wel, want wat zij er de voorbije jaren toonden, daar kan geen dergelijk kermisvuurwerk aan tippen!

Benieuwd? Dankzij Pyroworld alweer fantastische filmpjes van de afgelopen jaren terug te vinden op het net

Ik heb op Tube wel een filmpje gevonden, echter is de kwaliteit daar van dramatisch :

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

IK wacht dan ook met smart af naar jou filmpje hardcore0438 .

aangezien ik heel dichtbij stnod en voor de eerste keer zonder statief filmde is het wel wat minder duidelijk als anders maar goed,hier deel2;
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

en hier het filmpje van het schietveld voor de show;
+ YouTube Video

deel 1 is geupload, ik plaats de link alvast, zodat ik dat vanmiiddag niet meer hoef te doen.
+ YouTube Video

Laatst bewerkt:
Vrijdag zijn we naar Geraardsbergen afgereden voor het vuurwerk van CBF.
Bij aankomst hebben we gelijk de vuurwerkmeester opgezocht.
even rond gekeken en gesproken zijn we bij de plaatselijk turk wezen eten.
dat smaakte goed. !! daarna was het tijd om de spullen te halen.
We mochten in het cafe op de 2e etage staan met onze statiefen en zo hadden we een mooi uitzicht over het geheel. in vond het een mooie vuurwerk show. leuke verschillende bommen. en goed getimed.
mijn complimenten van CBF. hier heb ik alvast mijn eerste 10 foto's ,

De rest van de foto's en de film komen later.

GroteFoto-8LB73PTM.jpg

GroteFoto-4WAQX8HV.jpg

GroteFoto-JOTYEUJG.jpg

GroteFoto-WSEFY3NP.jpg

GroteFoto-XICKXFEB.jpg

GroteFoto-OGGYCUVC.jpg

GroteFoto-BHZ4AESG.jpg

GroteFoto-INPGF3LP.jpg

GroteFoto-IANPFWGG.jpg

GroteFoto-7R8STQ8J.jpg

GroteFoto-DOLIZ8OR.jpg

Back