Gepakt met vuurwerk

Haha ja dat zou best eens kunnen ja.
Heb je ervaring;))

daar ging bijna iedereen heen als je taakstraf krijgt. Je word daar nog een ergere crimineel als je daar je taakstraf hebt gedaan. Daar loopt me een gespuis. Maar kan ook maar goed zo zijn dat je bij de helso mag gaan skoeffelen :D

Vorig jaar 180 uur bij de plaatselijke kringloopwinkel, moest zowiezo de zaterdagen, en als het mij uitkwam mocht ik ook doordeweeks. Het was opzich wel flexibel, zolang je je maar aan de afspraken hield.
Maar goed, 24 dagen van 7,5h onbetaald is voor mij toch wel genoeg om aan bepaalde dingen niet meer mijn vingers te branden

och dat hoeft niet eens hoor....als jij iemand met dozen vuurwerk ziet sjouwen en je vertrouwd het niet....dan is een belletje zo gemaakt.
Of iemand heeft geweten dat hij er zoveel had liggen of men heeft collectiefoto's gezien...etc etc....zoveel mogelijkheden...

Das leuk als je net als ik anonieme dozen(inhoud tena pants)aan het uit laden bent (in die tijd voor mijn ouwe pa) in een straat vol verraders hahahihi.

Hahaha Chappie ik ga kapot hier.
Ting dong.. (deurtje open).
Meneer wij hebben een anonieme melding gehad.
Mogen wij uw huis doorzoeken.
Ja hoor meneer de agent dat mag.
Heey colega ik denk dat we beet hebben ziet u al die dozen in de kelder.
Ja ik meld ut aan de EOD.
Ting dong. (deurtje open).
Hoi meneer van de EOD.
Hoi meneer de agent... We hebben de buurd ontruimt en willen het zo snel mogelijk vrij geven.
Nou aan de slag dan.
Doos 1..hmmm Tena pants.
Doos 2.. Tena pants.
Doos 3.. Tena pents.
Nou meneer de agent ik vrees dat we beet hebben..
Ilegale smokkel Tena pants.
Trekt u de gegevens naar?.
Ja hoor prima meneer EOD.
Hmm geef de omgeving maar vrij..
We hebben gefaald:wink:

Ben vandaag voor moeten komen.
Ik had 135kg consumenten vuurwerk.
Mijn straf is75uur werk straf!

Was er een mogelijkheid om in hoger beroep te gaan? Heb je dat overwogen? Er zijn namelijk vaker vuurwerkzaken geweest die voor meer, minder zijn bestraft. Was het enkel consuspul? Of waren er ook projecten ed van gemaakt? Ik vind dit wel extreem eerlijk gezegd.

Was er een mogelijkheid om in hoger beroep te gaan? Heb je dat overwogen? Er zijn namelijk vaker vuurwerkzaken geweest die voor meer, minder zijn bestraft. Was het enkel consuspul? Of waren er ook projecten ed van gemaakt? Ik vind dit wel extreem eerlijk gezegd.

Nee ik ga niet in hoger beroep.
hum zien het zo 135kg is extreem.. opslaan enz is gevaarlijk.
ook zaten er wat putjes uit belgie bij.
tevens 2 losse nitraatjes die ze hadden gevonden in een la (waren thundercrackers van Original)
dus eigenlijk mag ik niet klagen.
Ennuh je kent het Risico van het vak.
Be a Man en dat zou ik ook zijn!
hadden ze 2 jaar eerder gekomen dan had ik waarschijnlijk nu nog in de cel gezeten (bij wijzen van spreken.)
dus vandaar geen Hoger beroep.

Inmiddels afgelope jaar mijn werk straf afgerond.
Achteraf was het nog gezellig ook:wink:
Moest bij een zorg boederij werken.
En ik hou van dieren en groen...
Dus heb me prima vermaakt.
Inmiddels ook een officiële brief ontvangen,
Waarin staat dat ik mijn straf voldaan heb.
Dus zaak gesloten!!.

Wat heb ik geleerd?.
Dat ik mijn consu vuurwerk verdelen over 2 autos 3 huizen en 1 schuur.. Hahaha
Grapjuh.

Back
Bovenaan