Genodigdenlijst Lesli open dag 29-06-2013

En wat nou als bv Pietje Jansen eerder als mij aan de deur staat en zecht dat hij 3xh is..
Dan kom ik niet meer binnen.
Ik vertrouw de leden op dit forum voledig!
Maar je weet maar nooit:wink:

Misschien een code woord/zin ofzo voor leden?

De meeste kennen we van gezicht dus dat gaat helemaal goed komen, maar voor jou is het codewoord : I love torrr :p

Haha mij maakt ut nix uit hoor.
De meeste kennen me wel of leren me kennen.
Maar het ging meer om het principe.
Wilde gewoon even op dat puntje wijzen.

Ik heb echt wel vertrouwen in de organisatie hoor:wink:
Ik heb er zo verekte veel zin in:p

Nou weet niet wat er dan gaat gebeuren hoor:p :D,zonder gekheid leuk om dan weer de bekenden te spreken.

Dat is natuurlijk die verassing aan de eind van de avond:shocked:

Ok, ik zal vast 1 geheimpje verklappen....we krijgen allemaal een kuub vuurwerk mee dat nog niet gecertificeerd is....:bonk:

Even vooruitkijken naar het weer...regenkans 60 procent nu,
Volgende week regelmatig updates over zaterdag aanstaande....Met veel uigebreidere uitleg

Ik heb nog 3 plaatsen in de auto. Dus als iemand mee wil rijden uit omgeving Veenendaal en/of Ede, stuur mij even een pm.

Is er iemand vanuit Groningen waarbij ik mee heen en terug kan? Beschik namelijk dit weekend niet over een auto

Mag ik vragen welke crewleden we kunnen verwachten? :) Deze staan namelijk niet op de genodigdenlijst, maar ik mag aannemen dat er wel een aantal zal komen.

EDIT: ik zie nu dat dit leesbaar is in de foto met naamkaartjes :)

Persoonlijk vind ik dit totaal niet knullig.
Ook op bijv. de Mei-meeting doen ze dit.. en het werkt perfect..
Vooral voor mensen die niet vaak op meetings komen, en weinig mensen live kennen, is dit ideaal.
Ze kunnen een forumnaam opzoeken waar ze hier vaker mee spreken en zo contact leggen!

Door de naamkaartjes is het contact leggen gemakkelijker en is het voor iedereen weer een stuk gezelliger :)

Persoonlijk vind ik dit totaal niet knullig.
Ook op bijv. de Mei-meeting doen ze dit.. en het werkt perfect..
Vooral voor mensen die niet vaak op meetings komen, en weinig mensen live kennen, is dit ideaal.
Ze kunnen een forumnaam opzoeken waar ze hier vaker mee spreken en zo contact leggen!

Door de naamkaartjes is het contact leggen gemakkelijker en is het voor iedereen weer een stuk gezelliger :)

haha, daar heb je gelijk in.
Ik heb dit op de mei meeting niet gezien hoor :p

Ik vind het ook best makkelijk.
En echt belangrijk is het niet,Maar het gaat om de herkenning.
Verder heb ik er reuze zin in en hoop aangenaam verrast te worden.

gr

En als ik nou undercover wil?:)

Weet nog dat ik daar 2 jaar terug als onbekende stond, paar kende ik dan al wel, maar die waren op een hand te tellen.

Eerst had ik nu ook zoiets van, moet dit?
Aan de andere kant terugkijkend naar toen denk ik ja, waarom niet.
Heb inmiddels al veel meer contact met liefhebbers en andersom.
Dus wel leuk om er nu ook een gezicht bij te kunnen plaatsen.

Gelukkig gaat me zoontje nog undercover:)

Maar we hebben er echt zin in en het weer ziet er ook goed uit.

Ik wil toch even iets kwijt over de aanmeldingen, ten eerste wil ik degenen die zich netjes hebben afgemeld bedanken omdat er daar door weer plekken vrij kwamen voor anderen, echter ben ik niet echt blij met sommige wijzigingen die ik net pas lees na dat ik uit mijn nachtdienst ben gekomen en tevens hebben personen wijzigingen door gegeven aan andere moderaters die niets met deze lijst te maken hebben. Hier door heb ik net nadat ik wakker ben nog een boel moeten wijzigen en dat was gewoon niet echt leuk. Wij hebben naast vwc ook nog een gezin etc en kunnen normaal gesproken niet 24 uur per dag online zijn om zulk soort wijzigingen op het laatste moment door te voeren. Natuurlijk zijn er afmeldingen door onvoorziene zaken, en daar doel ik dan ook niet op.
Ik hoop dat er in de toekomst wat beter op gelet kan worden.

Back
Bovenaan