Genk / Belgie

Torrr

VWC lid
Programma 1 mei 2011

GENK - Het dagprogramma van zondag 1 mei in Genk beloofd weer een dag vol spektakel en animatie. Met volk, veel volk. Naast de O-parade, met de meikoningin en haar hofdames, is er nog een jaar- en rommelmarkt, een kermis, een concert van het Groot Genker Orkest, een internationale taptoe en vuurwerk om de dag af te sluiten.

Dagprogramma 1 mei
•Vrij vertrek Bloesemrit, Fietstocht
•07:00u – 14:30u Jaarmarkt, Centrum
•09:00u – 13:00u Rommelmarkt,
Grotestraat-Eindgracht-Centrumlaan-Nieuwstraat
•09:00u – 17:00u Oude Ambachten, Grote Markt
•10:00u – 24:00u Kermis, Dieplaan-Jaarbeurslaan
•10:00u – 11:00u Eucharistieviering, St.-Martinuskerk
•11:00u – 12:00u Concert Groot Genker Orkest, Stadsplein
•11:00u – 15:00u Levende beelden, Centrum
•13:00u – 14:00u Meiboomplanting, Stadsplein
•16:00u – 18:00u O-parade, Centrum
•18:00u – 19:00u Taptoe, Stadsplein
•22:00u – 22:25u Vuurwerk, Evenementenpark Cosmogolem

Bron http://www.nieuwsblad.be/article/detail.aspx?articleid=BLBOZ_20110416_001

filmpjes van vorig jaar:
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

films van vinmoxan

Ziet er nog best leuk uit opzich, maar zou 2 en een half uur rijden zijn vanuit mijn kant, net wat te ver vind ik...

bedankt dat je mijn films erbij heb gezet.
heen en terug rijden voor mij was zo'n 400 kilometer vanuit Spijkenisse.
het mooiste blijft gewoon dat je er heerlijk dichtbij kan staan.

het mooiste blijft gewoon dat je er heerlijk dichtbij kan staan.

Lang Leve België!

Vorig jaar dus aan de beelden te zien een showtje van Chris deGryze dus. Ik had eerder verwacht dat dit geschoten zou worden door Vangelabbeek. Immers het wordt zo haast in hun achtertuin geschoten.

Wat mij betreft mogen ze de muziek weg laten, alles met muziek, niks op. Dan is dit denk ik nog een hele fraaie show. Alleen jammer van de overdaad aan Peonys. Maar goed wie weet wat het dit keer gaart worden!

Zo dat is geen verkeerd showtje.
Idd wel erg veel Peony's gebruikt.
Maar ik ben er wel bij 2011 show in Genk met wat freaks.
Toch maar een half uurtje rijden voor mij.

Weet iemand wie er dit jaar schiet?:) Want zit een beetje te twijfelen, als ik bij mn meid blijf slapen 's avonds is het erg goed te doen qua reistijd:)

Weet iemand wie er dit jaar schiet?:) Want zit een beetje te twijfelen, als ik bij mn meid blijf slapen 's avonds is het erg goed te doen qua reistijd:)

Wie weet weer Chris deGryse, of misschien Vangelabbeek dit keer. wie weet kan "The_one_and_Only" of te wel Joerie hier uitsluitsel over geven of hun (Vangelabbeek) dit schieten?

Wie weet weer Chris deGryse, of misschien Vangelabbeek dit keer. wie weet kan "The_one_and_Only" of te wel Joerie hier uitsluitsel over geven of hun (Vangelabbeek) dit schieten?

wat een ingewikkelde zinsconstructie Jack.
tis dat ik nuchter ben, anders had ik hem niet kunnen ontcijferen denk ik.

Lang Leve België!

Vorig jaar dus aan de beelden te zien een showtje van Chris deGryze dus. Ik had eerder verwacht dat dit geschoten zou worden door Vangelabbeek. Immers het wordt zo haast in hun achtertuin geschoten.

Wat mij betreft mogen ze de muziek weg laten, alles met muziek, niks op. Dan is dit denk ik nog een hele fraaie show. Alleen jammer van de overdaad aan Peonys. Maar goed wie weet wat het dit keer gaart worden!

Dat roepen (rooms katholieke) pedofielen nou ook al!

:applause::applause::applause::applause::applause:

What an great Show yesterday Evening in Genk. 20 min. off Full power Firework. Nice Location, nice Musik and also the´Cakes and Shels are amazing.

The Arts of Fireworks did a realy good Job

Back
Bovenaan