Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Absoluut waar! Heerlijk bkauwe lucht en zon vandaag. Daar krijgt een mens weer energie van.Wakker worden en zien dat het overal wit(rijp) is geworden. En dan vervolgens de zon er nog overheen schijnt, zijn ook van die kleine genietmomentjes.
Thanks! De achterkant van dat shirt is ook leuk.Als je deze housekneiter gewoon op Radio 2 hoort.
Vet t-shirt Flyineddy. Alestorm blijft leuke muziek.

)Goeie smaak
Dat zet dingen inderdaad heel snel in perspectief! Proficiat met deze uitkomst en voor jezelf het “geluksmoment” hier van inzienMijn leven stabiliseert wegens een rechtszaak die besloten heeft dat ik gezag en 50% omgang heb met mijn kinderen.Vuurwerk is nu een geweldig leuke bijzaak
De grootste winnaars zijn de kinderen, die krijgen wat ze toekomt, 2 ouders, zoals het hoort! Fijn om te horen, jammer dat het zo moest.Mijn leven stabiliseert wegens een rechtszaak die besloten heeft dat ik gezag en 50% omgang heb met mijn kinderen.Vuurwerk is nu een geweldig leuke bijzaak
Het was inderdaad zo ongelooflijk hard niet nodig... Maargoed. Hoop dat de kids er na 4 jaar gekut met de juiste hulp niet teveel last van hebben in hun toekomst. Een overwinning kan ik het niet noemen... Wel blij met de uitspraak uiteraard, en... Dit jaar zijn ze met oud en nieuw bij mijjammer dat het zo moest.