Genietmomentjes!

Neefje van 3 die een potje vuurwerk super spannend vindt en vervolgens mijn dochter van 2 die ernaast staat en super enthousiast is. En wanneer hij is afgelopen zegt ze: 'Mooi! Vuwek!'

Zo verschillend al op jonge leeftijd, mooi om te zien.

Mijn leven stabiliseert wegens een rechtszaak die besloten heeft dat ik gezag en 50% omgang heb met mijn kinderen. 👌👌😍😍🥳🥳 Vuurwerk is nu een geweldig leuke bijzaak
Dat zet dingen inderdaad heel snel in perspectief! Proficiat met deze uitkomst en voor jezelf het “geluksmoment” hier van inzien 👍👍

Mijn leven stabiliseert wegens een rechtszaak die besloten heeft dat ik gezag en 50% omgang heb met mijn kinderen. 👌👌😍😍🥳🥳 Vuurwerk is nu een geweldig leuke bijzaak
De grootste winnaars zijn de kinderen, die krijgen wat ze toekomt, 2 ouders, zoals het hoort! Fijn om te horen, jammer dat het zo moest.

jammer dat het zo moest.
Het was inderdaad zo ongelooflijk hard niet nodig... Maargoed. Hoop dat de kids er na 4 jaar gekut met de juiste hulp niet teveel last van hebben in hun toekomst. Een overwinning kan ik het niet noemen... Wel blij met de uitspraak uiteraard, en... Dit jaar zijn ze met oud en nieuw bij mij 😍 het is dat ik tegen foto's delen ben van kinderen op het net maar ik heb er een van mijn zoon die er compleet voldaan bij zit met een lolly in zijn mond na tot ca. 02:00 samen geëindigd zijn met de laatste grondbloemen afsteken ❤️

Het laatste slijpje van 2025 aan mijn Felco 2 gegeven vanmorgen. Aan het einde van de werkdag en ~2800 gesnoeide planten verder knipte hij nog steeds heerlijk. Genietmomentje!

20251203_130443.jpg

Back
Bovenaan