Geniet je meer van het vuurwerk voor 00.00 of tijdens/na

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hier stookt er enkel eind van de straat nog eentje, maar die is in de loop der avond al vrijwel door alles heen, en dan een stuk of 3 op zichtsafstand van een paar honderd meter... Dus ik zal het om 00u wel moeten doen :D staat daardoor ook altijd een groep mee te genieten, das leuk :)

Meer dan ooit overtuigd van stoken voor 00.00
Ik heb gisteren echt weer ervaren dat ik van m’n eigen producten niet echt kan genieten om 00-00.20. Teveel chaos, er wordt ook zoveel ontiegelijk gruwelijk spul afgestoken.

Volgende keer een dikke compound om 00.00 zwaar kaliber en hoog tempo en voor de rest alles ruim voor middernacht afsteken.

Heb het al zo vaak overwogen, maar denk echt dat het dit jaar eens moet gebeuren. Een mooi showtje om 22:00 en daarna niets meer op fonteinen enzo na. Er ging hier zoveel de lucht in en ondertussen waren wij bezig alles klaar te maken voor onze eigen show. Echt zonde, je mist zoveel. De show dit jaar was fantastisch, erg veel publiek, maar je bent zo gehaast bezig met alles. Voor 00:00 is het zoveel relaxter allemaal.

Ik genoot altijd van het overdag stoken .
Rollen die je zag snipperen. Knal cakes en daylight bakken die je kon volgen.
Er is nooit iets magischer geweest dan overdag. Helaas is dat al en tal jaar verboden.
Cat1 is leuk maar haal ik niet echt voldoening uit.
Dus nu heb je een 18.00 moment... Maar dat voelt echt anders.
Dus ja 00.00 uur is dan het meest mooie moment!
Maar wat mis ik de magie van de dagsessies!!

Ik heb eigenlijk sinds een aantal jaar weer echt genoten van 31 december. Voorgaande jaren was het vooral de voorpret wat mij deugt deed. Deze editie genoot ik elke minuut. Hopelijk gebeurt dat aan het einde van het jaar weer!

Vroeger was het dag zelf waar ik het meest van genoot. Rotjes. Pijltjes. Bloemen. Rugzak. De hele dag stoken.

Gek genoeg is het moment waar ik nu het meest van geniet het einde na 2 uur, wanneer de gasten weg zijn en de familie al naar bed is. Terwijl de vlammen mijn potten en compounds consumeren en af en toe de laatste restjes kruit en niet afgegane spulletjes knetteren terwijl in de verte het geluid van vuurwerk langzaam uitdooft. Zit ik naast het vuur met een glas champagne na te genieten en de show te herbeleven. Tevens blij dat alles goed is gegaan zonder verwondingen. Stilletjes al mijmerend over de show het volgende jaar.

Normaal geniet ik meer vanaf 18:00. Maar dit jaar stookte de hele straat, en had ik zelf ook wel een behoorlijke hoeveelheid. Dus toch wel meer van het 00:00 moment genoten. Voor ik het wist was het ook 2:30

veel meer van het 0:00 moment dit keer. Normaal vind ik het stoken voorafgaand echt by far het mooiste dat er is maar dan wel als we met een aantal vrienden gezellig buiten staan, korfje erbij lekker stoken.
Dit jaar was dat alles behalve aan de orde, vrienden waar we op bezoek waren werden met het uur slechter in orde. anderen geven bijna niks meer om het vuurwerk afsteken zelf. Ik heb dus vooral in mijn eentje op straat gestaan, zelfs geen buren. Het was echt aftellen tot het 0:00 werd, in negatieve zin aftellen helaas.

Dit jaar was dat alles behalve aan de orde, vrienden waar we op bezoek waren werden met het uur slechter in orde. anderen geven bijna niks meer om het vuurwerk afsteken zelf. Ik heb dus vooral in mijn eentje op straat gestaan, zelfs geen buren. Het was echt aftellen tot het 0:00 werd, in negatieve zin aftellen helaas.

Bijzonder en deprimerende nacht van het jaar zo.

Het moment maakt mij totaal niet uit, ik stook wanneer ik er zin in heb en dan is het altijd goed.
Om 3 uur had ik met een maat nog zin wat onbekende potjes te stoken. Hing er een buurman boos uit het raam: 'Stop daarmee! Het is al 4 uur!' Hm, ja dat bleek te kloppen, tijd gaat toch wat rapper als je lol hebt. Dus mijn zin is niet altijd genieten voor anderen. :D En wat betreft die buurman, het was niet mijn buurman want ik was op bezoek bij vrienden. Vervolgens samen met die maat en m'n vrouw thuis nog even gezellig nageborreld tot 9 uur.

Heb dit jaar genoten van het stoken om 18 uur maaar toch ook zeker om 00.00 uur. Normaliter geniet ik meer van 18 uur als t nog lekker rustig is maar dat was dit jaar dus niet het geval.

Afgelopen jaar toch maar weer beseft dat 0:00 hét moment voor mij is. Het stoken tussendoor is zeker gaaf, maar meer voor de stand alone boxen die je echt goed wilt zien en beoordelen. Maar het 0:00 moment blijft magisch, de straten vol, het kruispunt volzetten terwijl om je heen van alles de lucht in gaat. Goud!

Eerder genoot ik meer van de momenten voor 00:00 uur. Lekker op het gemak stoken, de tijd om alles rustig te filmen. Ik kocht ook vooral in voor die momenten. Leuke projectjes bedenken, welke cake's combineren mooi samen?.

Tegenwoordig geniet ik juist van de Chaos om 00:00 uur. Een mooie show schieten met een aantal chaos momenten. Hoe gekker hoe beter. Dit jaar had ik 2x Crashbox samen met 2x Transbomber te gelijk als finale. Dan staat de buurt toch wel even op zijn kop. En dan de vragen van de buren en zelfs van mensen verder op die speciaal hier komen om te vragen '' Wat was die laaste?''.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan