Gemeenteraad Apeldoorn houdt vast aan afsteekverbod

Nog even een filmpje over de raadsvergadering met een paar opmerkingen :P

(filmpje start op 1 of andere manier op 5 minuten, dus zelf even vanaf het begin klikken)

wat een vertoning zeg, allemaal egootjes en mensen die bijna met pensioen moeten of al zijn.... compleet niet luisteren naar de jongere burgers van de stad,deze mensen willen rust omdat ze op een bepaalde leeftijd zijn en geen inlevingsvermogen hebben in de jongere bewoners of de mensen die wel van een feestje houden.

Ik durf wel te zeggen dat de tegenstemmers in het filmpje met de jaarwisseling om 00:15 op bed liggen.
Loopt er nog een genderneutraal persoon bij, mooie afspiegeling van apeldoorn.... NOT

Laatst bewerkt:
Wat een stelletje grijze muizen zeg. Doppen in je oren en de gordijnen dicht met Oud en Nieuw en verder niet zeuren. Deze mensen weten niet wat plezier is.1 Grote Leugen.

wat een vertoning zeg, allemaal egootjes en mensen die bijna met pensioen moeten of al zijn.... compleet niet luisteren naar de jongere burgers van de stad,deze mensen willen rust omdat ze op een bepaalde leeftijd zijn en geen inlevingsvermogen hebben in de jongere bewoners of de mensen die wel van een feestje houden.

Ik durf wel te zeggen dat de tegenstemmers in het filmpje met de jaarwisseling om 00:15 op bed liggen.
Loopt er nog een genderneutraal persoon bij, mooie afspiegeling van apeldoorn.... NOT

Verschrikking om te kijken dit inderdaad!

Links tuig is het, cultuurverraders en wat mij betreft berechten.
Walg wel zo de laatste maanden van alles wat er maar besloten wordt in dit land

Te triest voor woorden, alle tradities worden om zeep geholpen. Ben benieuwd hoe dit gaat verlopen in de praktijk, ik denk dat er alsnog flink wordt afgestoken, verbod of niet.

Ze zwaaien maar met de reden, schade en overlast.
Schade afgelopen jaar 4 ton in Apeldoorn, klopt helemaal..... maar die schade is niet gedaan met het vuurwerk wat ze willen verbieden, bushokjes, brievenbussen enzv maak je niet kapot met het te verbieden vuurwerk. Dus deze reden kan van tafel geveegd worden, dan is er overlast, klopt ook..... iedere happening, feestje in een stad levert overlast op. Moet je dan deze happeningen verbieden? Nee is niet de oplossing.... ja maar de overlast begint al broeg in het jaar met harde knallen... klopt ook, ook dat is niet het vuurwerk wat jullie gaan verbieden... kortom je schiet er ene malle moer mee op, sterker nog je maakt het probleem (zolang je over een probleem praat) alleen maar groter.
Wintersportletsel levert ook erg veel schade op, ook overlast... de zorg wordt extra belast, de premie gaat omhoog (ook dat moet de burger betalen, zelfde als de schade van vuurwerk) Milieu krijg ook meer te verduren, er worden extra vluchtingen ingezet.... een opstijgende boeing 737 stoot net zoveel uit als een personenauto in 10 jaar. Hou op met deze flauwekull en hou het bij de feiten, en laat de emotie los.

Back
Bovenaan