Gelukkig Nieuwjaar

Leuk idee. Heb het label gezien, ziet er mooi uit.
Ben wel benieuwd hoe de cake uitgeleverd wordt, aangezien vuurwerk en electronica niet bij elkaar vervoerd mogen worden.

Beginpost aangevuld met de tekst die op de cake staat en de afbeeldingen van de cake en het boxje.

De tijdsduur van deze cake bedraagt 2 minuut 39 seconden.
De cake krijgt een vrije prijs krijgt van inhoud, hij zal voor een prijs van tussen de € 45,00 en € 60,00 verkocht gaan worden.

Foto,s van het label en de box zullen vandaag online geplaatst worden

In jouw post/in de beginpost staat bij tijdsduur 2.39, maar op de cake staat 2.19 (en dus ook in de tekst). Vanwaar dat verschil?

Ziet er goed uit! Top idee hoor; voor €50 een hele vuurwerkshow van dikke 2 minuten. Je hoeft bijna niks anders meer te kopen :D

In jouw post/in de beginpost staat bij tijdsduur 2.39, maar op de cake staat 2.19 (en dus ook in de tekst). Vanwaar dat verschil?

Feit dat men dan bij het afsteken denkt "hey, hij duurt zelfs langer dan 2.19" i.p.v. dat ie korter duurt dan aangegeven, zekerheidje. :p

Ik ga 'm zeker weten kopen. Geen twijfel meer aan.
117 schoten, geweldig kan niet wachten. Ook al moet ik naar amsterdam dan nog ga ik 'm halen.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik vind het idee geweldig en uniek,
petje af daarvoor richting Witte Tentenverhuur.
Vraag me aleen wel af of 117 schoten met 490 gram kruit een pakkend "showtje"
op gaat leveren. maar ik wacht geduldig af met mijn eindoordeel

Nope. Deze cake is nog niet in Nederland. De eerste filmpjes kunnen we waarschijnlijk (pas) verwachten met de eerste publieke demo's.

Hopen dat deze volgende week zaterdag op de demo geschoten gaat worden. Ik begin erg benieuwd te worden omdat deze bij mij in de buurt voor €39,75 over de toonbank gaat...en dat voor 'n 2 minuten showtje?? Dat kan allerzekerst de moeite waard worden...of heel saai, dat kan ook nog :D

De prijs is gewoon €45,- per stuk!

De prijs mag elke winkelier zelf vaststellen. €45,- is inderdaad een richtprijs, maar er kunnen winkeliers zijn die daar net boven of net onder zitten.

(...) dat voor 'n 2 minuten showtje?? Dat kan allerzekerst de moeite waard worden...of heel saai, dat kan ook nog :D

Ik kan je vertellen dat ik de cake zéker niet saai vind! Duurt inderdaad relatief lang, maar er zit echt ontzettend veel variatie in.

De prijs die richardus noemt is niet bij de winkel welke hij bedoelt. Dat is een typfout van mijzelf ;) Ik vul namelijk die webshop en heb hier de juiste prijs naast me liggen dus moet alleen nog aangepast worden.

Wat andere winkls doen moeten ze zelf weten natuurlijk :)

Back
Bovenaan