Gelukkig en een knallend 2012

RF JEROEN

VWC lid
Liefhebbers en mede lezers,

We willen jullie al het goeds voor 2012 wensen en hopen dat al jullie dromen en wishes uitkomen.
Wij van Royal Fireworks komen weer een beetje bij van alle drukte die we de afgelopen maand hebben gehad.
Het was een dankbaar jaar met vallen en opstaan.
Wij zijn tevreden hoe het allemaal is verlopen en zijn voldaan met het assortiment van 2011.

We horen veel goede en mooie reacties van burgers als van onze detaillisten, Dank hiervoor.

De nieuwe ideëen voor 2012 liggen al in de la, welke in januari en februari zullen worden uitgewerkt.

We hopen net zoals vorig jaar, jullie voor 2012 wederom mooie, kwalitatief, en top vuurwerk te kunnen laten afsteken.

mochten er wat ideëen zijn stuur jullie bevindingen naar [email protected] echter onze PM zit vol. hihi

Voor nu een fijne werk week en back to eath.

Het goede nogmaals voor 2012!:bye:

Team Royal Fireworks

Vuurwerk presented by Royal Fireworks

Royal Fireworks, ook jullie een zeer goed en gezond 2012 toegewenst!
Ook wij hebben erg genoten van al het moois wat jullie ons als liefhebbers hebben voorgeschoteld. Ik heb persoonlijk vooral erg genoten van de nieuwe producten dit jaar, en hoop dat jullie die trend kunnen en gaan doorzetten.

Aan jullie uiteraard ook de beste wensen voor 2012!
Ik ben erg benieuwd wat jullie dit jaar zullen brengen en wens jullie bij deze alvast een goed vuurwerkseizoen toe! :)

Ook een zeer gezond en gelukkig 2012 mannen van Royal Fireworks!
Dankzij de Fire Emblems en de Silver Willows heb ik een prachtige jaarwisseling gehad!

Ook jullie de aller beste wensen voor 2012.
Hopelijk weten jullie het dit jaar weer net zo mooi te maken als afgelopen jaar.
Alvast veel succes.

Insgelijks RF, jullie hebben mij met o.a. de nieuwe producten overtuigd om volgend jaar meer RF aan te schaffen. Zat top spul tussen, keep up the good work.

Beste wesen,

En ik wil Royal fireworks bedanken voor het geweldige vuurwerk!
Wat een kleuren jongens, wat een vuurwerk!

Ga zo door Royal, ga zo door!

TOP! Geen andere woorden voor!

Ik wil iedereen van RF ook het allerbeste wensen.
Dat jullie maar weer leuke nieuwe ideeen uit mogen werken en op de markt gaan zetten:p.

Ook van mijn kant de beste wensen.
Ik ken jullie van de mooie show in Lopik afgelopen jaar. en de gastvrije ontvangst.
Ben benieuwd wat jullie dit jaat doen, succes...

Royal ook een goed 2012 want man wat een top spul zelfs de goedkope kleine potjes gewoon een top voorruit gang tegen over GVB En Hardix dus hier komt ook een 2de jaar met Royal Fire Works :) !!!

Dit jaar echt wat meer Royal spul nemen. Man, man, wat zitten er goeie producten tussen. Maarja, eens stopt het budget, he! :wink:

We hadden dit jaar voor het eerst veel van Royal en ik moet zeggen TOP.
De top bereiken is niet zo moeilijk als de top behouden.

Ga op deze manier verder en volgend jaar ben ik weer klant van u.

Beste Jeroen,

Bij deze wens ik jou en je medewerkers een voorspoedig 2012 toe.

Onlangs was ik bij het showtje in Rotterdam aanwezig dat door jou geschoten werd en ik kan je mededelen dat de reacties op het vuurwerk positief waren. Zelfs de aanwezige dienders vonden het erg mooi vuurwerk en hebben er volop van genoten.

Daarnaast vond ik de nieuwe producten die in de show geschoten zijn, herkenbaar naar voren komen. Het ziet er goed uit!

:bye:

Back
Bovenaan