Gelderse Vuurwerkhal (Dieren)

HOi, ik kan op de website niet de hardix collectie aanklikken.

Mag ik kritisch zijn? ik vind de site een enorme 2 hands winkel gevoel geven. Beetje rommelig en smoezelig, en dat terwijl de prijzen fors zijn.
Er is bezuinigd op de website, op zich jammer want de eerste indruk is tegenwoordig niet je winkelpand maar je website.

Contactgegevens:
Gelderse Vuurwerkhal
Spankerenseweg 36
6951 CH Diederen
Tel. 0313 - 422169
Fax. 0313 - 413486
[email protected]

Openingstijden:
Maandag t/m vrijdag 09:00 - 18:00 uur
'S avonds 19:00 - 21:00 uur
Zaterdag 09:00 - 17:00 uur

Voorverkoop is gestart!!

Openingstijden vuurwerk verkoop:
27 dec. 10:00 - 17:00 uur*
28 dec. 09:00 - 18:00 uur*
29 dec. 07:00 - 22:00 uur
30 dec. 07:00 - 22:00 uur
31 dec. 07:00 - 19:00 uur

* Alleen reserveren vuurwerk.
* Aanbieding artikelen max. 5 stuks per soort per bestelling.

Onze folders worden bezorgt in:
- Dieren,
- Ellecom,
- De Steeg,
- Rheden,
- Laag Soeren,
- Eerbeek,
- Brummen,
- Leuvenheim,
- Tonden,
- Doesburg,
- Loenen,
- Empe.

Heeft u geen folder ontvangen stuur dan een mail naar, [email protected]

Site: Geldersevuurwerkhal

Zo even alles overgetypt.

geldersevuurwerkhal dieren

aan de reacties te zien zijn er ook nog mensen die weten waar ze over praten.

volgens mij gaat het om:

pyroboy26:

Mag ik kritisch zijn? ik vind de site een enorme 2 hands winkel gevoel geven. Beetje rommelig en smoezelig, en dat terwijl de prijzen fors zijn.
Er is bezuinigd op de website, op zich jammer want de eerste indruk is tegenwoordig niet je winkelpand maar je website.

nicole:

pyroboy heeft het gevoel dat deze opmerking bedoeld is als zijnde dat hij er nx van snapt. maar dit denk ik, heb geen idee. Vind het in ieder geval ook een vreemde post van nicole, maar ik zou liever zien dat Nicole specificeert wat bedoeld wordt.

volgens mij gaat het om:

pyroboy26:

nicole:

pyroboy heeft het gevoel dat deze opmerking bedoeld is als zijnde dat hij er nx van snapt. maar dit denk ik, heb geen idee. Vind het in ieder geval ook een vreemde post van nicole, maar ik zou liever zien dat Nicole specificeert wat bedoeld wordt.

Daarom, ik weet niet of Nicole het tegen mij heeft of Pyroboy26. :wink:

nee dit was bedoeld voor pyroboy ik vond het een beetje flauw om iemand te vergelijken met afwateringstechniek en dan dit afdoen met opbeurende kritiek.
kritiek is niet erg en soms zelfs goed .
maar als je ze niet kent moet je dit niet roepen is echt een topwinkel daar.
verder willen wij allen veel plezier beleven aan vuurwerk dacht ik toch .

ok dan is dat ook weer helder:)

ik vind overigens wel dat duidelijk was dat pyroboy gewoon een grap maakte en niet negatief was over de kwaliteit van de winkel. In de andere post was dit wel aan de hand, maar daar was het duidelijk dat het zijn mening was en
dat was meer bedoeld als feedback. Natuurlijk kan de toon dan anders, maar dat is een keuze die iemand zelf moet maken.

Nee die afwateringstechniek heeft te maken met het woord Diederen, we wisten niet wat of waar Diederen was, en toen kwam ik dit site tegen waar Diederen vermeld stond. Wel een beetje verder kijken dan je neusie lang is he, en je lange teentjes binnen boord houden. Verder geen negatviteit van mijn kant uit. Was en is opbeurend bedoeld, hier zitten je klanten en ik kan me voorstellen dat je graag wil weten hoe je klanten tegenover je winkel staan.

iedergeval nog allemaal een goed en gelukkig nieuwjaar gewenst.
de verkoop was weer grandioos en we zijn weer aan denken over het nieuwe seizoen.
graag hebben wij nog aanvullende info van jullie mbt event goede prijs kwaliteits producten om onze collectie aan te vullen .
mvg geldersevuurwerkhal dieren.

Back
Bovenaan