Geisterblitz

Nee je hoeft niet zo snel op je teentjes getrapt te zijn. Het klonk gewoon als een goed product maar niet zó goed als dat filmpje. Als er dan meerdere keren wordt gesuggereerd dat het mogelijk is dat dit het product is wat we krijgen ( overduidelijk anders dan wat gisteren geschoten is ) dan draagt dat natuurlijk mee in de misleiding. Ook dat je ze naast elkaar moet schieten om het verschil echt te kunnen horen is natuurlijk ook kul, daar hoef je ook geen wetenschappelijk onderzoek naar te doen om dat verschil op te merken ( als reactie op Bassie ).

Nogmaals, dit lijk me gewoon een goed product waar men het maximale heeft opgezocht. Ofterwijl een goede toevoeging omdat we een rauwe fluit naar een goede burstknal nog missen op de markt ( alle rauwe fluitcakes naar sierboeketten zijn kooiloos ). Zo hard als vorig jaar is gewoon niet in F2 mogelijk, die versie zou bij een keuring geheid afgekeurd worden. Geen idee waarom ze per meer worden geschoten en waarom dit product filmpje wordt gebruikt als officieel productfilmpje, want beiden acties zijn natuurlijk wel misleiding. Gelukkig weten wij als freak wel beter en kunnen we daar doorheen kijken :)

Thanks ieder geval voor het navragen.

Graag gedaan. Op Duitse verkoopsites is overigens terug te vinden dat dit artikel dit jaar in de kooi wordt uitgeleverd.

Vorig jaar de 2019 versie geschoten en gisteren de 2020-batch beleefd. Mijn oordeel daarover is dat deze nieuwe batch een echt beest is! Ja, hij werd in veelvoud geschoten en ja, de burst is minder hard dan de 2019 versie. Maar deze versie heeft een véél beter tempo, daar de 2019-versie langer dan een minuut duurde (bij mij althans). De burstknal is zéker harder dan al het andere spul dat werd geschoten gisteravond, en dat met de productieversie. De combinatie met het tempo maakt dat deze box voor mij echt de moeite waard is. Had ik geen 2019 versie besteld, bestelde ik deze versie zeker in meervoud. Wellicht nu ook nog, om goed vergelijkingsmateriaal te hebben.

Altijd nog beter dan de Tropic Salute Scream :biertje:

Althans, zo op de eerste beelden afgaand.
En ja, ongetwijfeld een tandje minder dan de 2019 versie, maar hij lijkt wel oké.
Oké genoeg voor 90 Euro, daar moet ik nog even een 2e demo voor zien denk ik, waar deze hopelijk stand-alone geschoten wordt.

Deze nog nooit live meegemaakt maar wat ik hoorde was dat ie weer erg goed was op de demo. Heb persoonlijk liever een boeket ipv salute maar hoop m wel eens live te zien.

Haha mods brengen een beetje evenwicht in dit topic, glas halfvol :biertje:

Wellicht omdat een groot deel van de mods gisteravond aanwezig is geweest bij de demo. Veel mensen beoordelen het product op de livestream, maar een salutecake kun je daar echt niet op beoordelen. Persoonlijk denk ik - en ik heb beide versies gezien - dat je hier echt geen miskoop mee doet.

Ja het China filmpje is waarschijnlijk met een heel goede microfoon opgenomen, en op een echolocatie. We zullen pas echt een betrouwbaar beeld hebben als er op de demo van een winkel gewoon een Geisterblitz uit de bunker word getrokken, heb ik het idee.

Maar er is nu tog ook productie geschoten? Wat zou het verschil moeten zijn tussen een bak die dan uit de bunker van een winkelier wordt getrokken?

Na het lezen van sommige posts,
dan denk je wat een gezeur over zo'n mooi topproduct die waarschijnlijk in de freakactie rond de 75 à 80 euro moet gaan kosten.
Niet echt een wereld bedrag lijkt mij voor zo'n topper

Hoorde aan de reacties dat ie weer prima presteerde dus dit jaar dan toch deze ook een keer opzoeken, wil hem ook zelf eens herrie horen schoppen. :)

Na het lezen van sommige posts,
dan denk je wat een gezeur over zo'n mooi topproduct die waarschijnlijk in de freakactie rond de 75 à 80 euro moet gaan kosten.
Niet echt een wereld bedrag lijkt mij voor zo'n topper��
Hangt ee van af; als hij op zichzelf net zo gaat als die ene cake van vwt afgelopen jaar, baalt iedereen wel. Een demo met tig tegelijk maakt de voorzichtigheid niet minder. Het is toch een smak geld van 80-100 waar je over praat, voor velen best een hap van het budget. De voorzichtigheid is niet onterecht zo vantevoren, aangewakkerd door zo'n demo.

Ik had vorig jaar de geisterblitz gekocht bij vwpd. Deze was echt brut goed. Dit jaar was ik net te laat met bestellen :frusty: Ondanks alle bovenstaande reacties ga ik deze geisterblitz van mania toch bestellen. Ik hoop dat er ergens een mooie freakprijs is:cool:

Hangt ee van af; als hij op zichzelf net zo gaat als die ene cake van vwt afgelopen jaar, baalt iedereen wel. Een demo met tig tegelijk maakt de voorzichtigheid niet minder. Het is toch een smak geld van 80-100 waar je over praat, voor velen best een hap van het budget. De voorzichtigheid is niet onterecht zo vantevoren, aangewakkerd door zo'n demo.

Dat begrijp ik, maar ook mijn budget is niet zo heel groot. Bij mij staat hij op de lijst, als de freakactie gunstig is neem ik er twee.
De Monsterride werd geloof ook per 4 of 5 geschoten op demo van Vuurwerkmania. Dat zegt niks over het product, daar had ik vorig jaar een karton van.
De ene schiet en of stook locatie is de andere niet. Een paar jaar geleden heb ik bij mijn neef in de straat oud en nieuw gevierd en ik kan je vertellen, dan het soms leek of we prof aan het afsteken waren zo hard ging het dat.

Laatst bewerkt:
Het is volgens mij niet zo ingewikkeld. De oude batch is (vrijwel) niet meer te koop. Wat rest is de huidige batch met de getoonde kwaliteit. Aan ieder te beslissen of ze het wel/niet kopen. Kun je doen op basis van video of na een demo.

Erg tof voor de mensen die de gouden batch hebben ervaren, maar de rest heeft daar niks meer aan, er valt immers weinig meer te kiezen.

Het is volgens mij niet zo ingewikkeld. De oude batch is (vrijwel) niet meer te koop. Wat rest is de huidige batch met de getoonde kwaliteit. Aan ieder te beslissen of ze het wel/niet kopen. Kun je doen op basis van video of na een demo.

Erg tof voor de mensen die de gouden batch hebben ervaren, maar de rest heeft daar niks meer aan, er valt immers weinig meer te kiezen.

Het probleem is dat we juist niet goed kunnen beslissen omdat de live demo geschoten wordt met 4-5 stuks, (vaag besluit overigens). We zitten nu met alleen een productie filmpje waarbij de knallen absurd hard klinken, totaal niet gelijkend met wat er live ervaren is:bonk:
Veel leden zijn al best een tijdje gespannen en vol verwachting aan het wachten geweest op de live demo ervan, en dat je dan dit voorgeschoteld krijgt maakt nogal wat los. En 80 euro is echt best een flink bedrag....

Geistergate continues....

Back
Bovenaan