Geisterblitz

Opzich nog een goede bak. Alleen helaas is er nidt veel meer over van de 2019 versie. Ik snap best wel dat het net over de grens was vorig jaar.

En idd ook jammer dat ze deze dan in veelvoud moesten schieten..

Echt een hele dikke prima bak deze. De knallen waren beduidend harder dan het overige spul, gewoon een goede saluut. Hij haalt het niet bij vorig jaar, maar gaat alsnog goed hard. Gister is productie geschoten van deze bak. Vind zelf het snellere tempo vergeleken met die van afgelopen jaar wel een goede vooruitgang.

Heel jammer dat VuurwerkMania ze niet per 1 of twee heeft geschoten op de demo, want het productfilmpje wat VuurwerkMania aanlevert is duidelijk de betere 2019 batch. Terwijl het ze zou sieren als ze een video van de 2020 batch zouden aanleveren aan de dealers. Nu krijg je dat winkeliers de 2020 batch gaan verkopen met een filmpje van de 2019 batch. Zie post hier boven.

Dit is enerzijds natuurlijk niet de schuld van de winkelier, die krijgen het filmpje zo aangeleverd, anderzijds is het zo duidelijk dat dit verschilt van de 2020 batch.

Het is niet zo dat de 2020 versie nou helemaal niks is ofzo, alleen vooral bij de knal is er een substantieel verschil tussen hoe luid de knallen zijn. Het is dan ook taak van de importeur in eerste instantie, en de winkelier in tweede instantie om eerlijke informatie te verschaffen aan degene die het product koopt. Daarbij helpt het dus niet om een product per 10 te schieten op de demo, en niet per 1 of 2, waardoor ze voor een productfilmpje van 1 box moeten uitwijken naar een filmpje van de veel betere 2019 batch. Heel jammer VuurwerkMania.

De azijn was anders prima trouwens:rolleyes:

Heel jammer dat VuurwerkMania ze niet per 1 of twee heeft geschoten op de demo, want het productfilmpje wat VuurwerkMania aanlevert is duidelijk de betere 2019 batch. Terwijl het ze zou sieren als ze een video van de 2020 batch zouden aanleveren aan de dealers. Nu krijg je dat winkeliers de 2020 batch gaan verkopen met een filmpje van de 2019 batch. Zie hier een voorbeeld.

Dit is enerzijds natuurlijk de winkelier die tegen beter weten toch een filmpje van de 2019 batch laat zien, maar nog meer VuurwerkMania die geen fatsoenlijke manier heeft opgezet om de 2020 batch te filmen.

Het is niet zo dat de 2020 versie nou helemaal niks is ofzo, alleen vooral bij de knal is er een substantieel verschil tussen hoe luid de knallen zijn. Het is dan ook taak van de importeur in eerste instantie, en de winkelier in tweede instantie om eerlijke informatie te verschaffen aan degene die het product koopt. Daarbij helpt het dus niet om een product per 10 te schieten op de demo, en niet per 1 of 2, waardoor ze voor een productfilmpje van 1 box moeten uitwijken naar een filmpje van de veel betere 2019 batch. Heel jammer VuurwerkMania.

Waar staat dat het item uit deze video een 2019-batch betreft?

Heel jammer dat VuurwerkMania ze niet per 1 of twee heeft geschoten op de demo, want het productfilmpje wat VuurwerkMania aanlevert is duidelijk de betere 2019 batch. Terwijl het ze zou sieren als ze een video van de 2020 batch zouden aanleveren aan de dealers. Nu krijg je dat winkeliers de 2020 batch gaan verkopen met een filmpje van de 2019 batch. Zie hier een voorbeeld.

Dit is enerzijds natuurlijk de winkelier die tegen beter weten toch een filmpje van de 2019 batch laat zien, maar nog meer VuurwerkMania die geen fatsoenlijke manier heeft opgezet om de 2020 batch te filmen.

Kweenie, maar ik hoor toch echt krekels op de achtergrond. Lijkt een China-filmpje van eerder dit jaar. Maar met alle plezier ga ik het voor je navragen. Dit is inderdaad de officieel door Vuurwerkmania aangeleverde productvideo, anders zou ik dat natuurlijk niet vermelden.

Kweenie, maar ik hoor toch echt krekels op de achtergrond. Lijkt een China-filmpje van eerder dit jaar. Maar met alle plezier ga ik het voor je navragen. Dit is inderdaad de officieel door Vuurwerkmania aangeleverde productvideo, anders zou ik dat natuurlijk niet vermelden.

Dat zou inderdaad heel goed zijn om dat na te vragen, want ik krijg verder het idee dat naar aanleiding van de demofilmpjes de knal veel en veel zachter is geworden.

Waar staat dat het item uit deze video een 2019-batch betreft?

Qua knallen verschilt deze substantieel van de 2020 batch, zoals geschoten op de demo, maar hoor ik eigenlijk geen verschil met de 2019 batch. Daarom maak ik de aanname dat het de 2019 batch is, maar het kan dus ook een sample van de 2020 batch zijn, die beter presteert dan de daadwerkelijke batch.

Qua knallen verschilt deze substantieel van de 2020 batch, zoals geschoten op de demo, maar hoor ik eigenlijk geen verschil met de 2019 batch. Daarom maak ik de aanname dat het de 2019 batch is, maar het kan dus ook een sample van de 2020 batch zijn, die beter presteert dan de daadwerkelijke batch.

Aha, een aanname, juist..

Ik denk dat we pas kunnen oordelen wanneer er een uit beide batches achter elkaar, op dezelfde plek worden afgestoken:wink:

Ligt misschien ook aan mijn oren maar dit klinkt toch anders denk ik, of ik moet echt even naar hans anders toe dat kan ook.
Hoop dat jullie oren ook nog goed functioneren maar hoor duidelijk een verschil.
Toch benieuwd of vuurwerkmania hier ooit antwoord op kan geven of dat het via via moeten horen.

Dat is dan toch de zelfde misleiding? China sample of 2019 batch. Kweenie hoor.

Oke, ik heb direct contact gezocht en de volgende reactie terug gekregen van Vuurwerkmania:

"De officiële productvideo is afgelopen zomer in China gemaakt van de productievariant. Van de versie van afgelopen jaar was namelijk geen officiële productvideo voor handen. De versie die gisteravond op de demo is geschoten, is dezelfde als die in de video. Het item is al binnen en wat gisteravond is geschoten, is productie. En wordt al massaal ingekocht."

Dit betreft dus een officiële reactie van Vuurwerkmania zelf.

Dat is dan toch de zelfde misleiding? China sample of 2019 batch. Kweenie hoor.

Hee, richt je pijlen a.u.b. op de Importeur. Ik denk ik stel iedereen even gerust die alleen maar voor de stream heeft gezeten. Want het lijkt erop dat de meesten die erbij waren een stuk minder negatief zijn. Maar de volgende keer zal ik dat maar laten.

En zie de officiële reactie van Vuurwerkmania.

Oke, dat is een duidelijk antwoord. Bedankt voor het informeren.
Wat wellicht mee kan spelen is dat het China filmpje op een rustiger moment met een goede camera en microfoon is opgenomen. Als de 2020 versie nou per 1 was geschoten op de demo, dan hadden we makkelijker kunnen concluderen dat die hetzelfde was als het China filmpje. Ik ben wel benieuwd waarom Mania dan toch op de demo in meervoud schoot, dat wekt gewoon wantrouwen. Maar goed, dat zal voorlopig een mysterie zijn.

Hee, richt je pijlen a.u.b. op de Importeur. Ik denk ik stel iedereen even gerust die alleen maar voor de stream heeft gezeten. Want het lijkt erop dat de meesten die erbij waren een stuk minder negatief zijn. Maar de volgende keer zal ik dat maar laten.

En zie de officiële reactie van Vuurwerkmania.

Nee je hoeft niet zo snel op je teentjes getrapt te zijn. Het klonk gewoon als een goed product maar niet zó goed als dat filmpje. Als er dan meerdere keren wordt gesuggereerd dat het mogelijk is dat dit het product is wat we krijgen ( overduidelijk anders dan wat gisteren geschoten is ) dan draagt dat natuurlijk mee in de misleiding. Ook dat je ze naast elkaar moet schieten om het verschil echt te kunnen horen is natuurlijk ook kul, daar hoef je ook geen wetenschappelijk onderzoek naar te doen om dat verschil op te merken ( als reactie op Bassie ).

Nogmaals, dit lijk me gewoon een goed product waar men het maximale heeft opgezocht. Ofterwijl een goede toevoeging omdat we een rauwe fluit naar een goede burstknal nog missen op de markt ( alle rauwe fluitcakes naar sierboeketten zijn kooiloos ). Zo hard als vorig jaar is gewoon niet in F2 mogelijk, die versie zou bij een keuring geheid afgekeurd worden. Geen idee waarom ze per meer worden geschoten en waarom dit product filmpje wordt gebruikt als officieel productfilmpje, want beiden acties zijn natuurlijk wel misleiding. Gelukkig weten wij als freak wel beter en kunnen we daar doorheen kijken :)

Thanks ieder geval voor het navragen.

Back
Bovenaan