Geisterblitz 100

Uff deze 1 van getest naast de saluted.
Maar de saluted schreew kort en normale single shot knal.
Toen de geisterblitz DAM ging stuk hoger en flinke dreun kwam er vanaf.
Ik heb ook al gebeld maar ze nemen niet op dus denk dat het bij deze 1 blijft.

Uff deze 1 van getest naast de saluted.
Maar de saluted schreew kort en normale single shot knal.
Toen de geisterblitz DAM ging stuk hoger en flinke dreun kwam er vanaf.
Ik heb ook al gebeld maar ze nemen niet op dus denk dat het bij deze 1 blijft.

Goedenavond

Waarvoor had je gebelt we zijn echt superdruk.

Met vriendelijke groet

Team valk vuurwerk

Deze werd net naast ons afgestoken WAT EEN BAK TERING dikke dreunen is dit wel echt legaal fuck moet ik volgend jaar zeker hebben

Goedenavond allen

Ik neem aan dat iedereen nu wel door heeft dat wij niks te veel hebben gezegt over deze mega wissle to salute bak, al deze berichten nemen alle voor oordelen over of het een sample op de demo was wel weg.
Wij hebben er nog een mooi aantal van staan hahaha.

Met vriendelijke groet

Team valk vuurwerk

Goedenavond allen

Ik neem aan dat iedereen nu wel door heeft dat wij niks te veel hebben gezegt over deze mega wissle to salute bak, al deze berichten nemen alle voor oordelen over of het een sample op de demo was wel weg.
Wij hebben er nog een mooi aantal van staan hahaha.

Met vriendelijke groet

Team valk vuurwerk

Kan ik er al 2 reserveren:D

Wat een bak is dit zeg. Als die niet veranderd word dan komt er sowieso aankomend jaar er 4 van.

Heb deze nu per 2 geschoten. Wat een geweld !!!!!!

Wat een bizarre bak! Dit ding was écht niet normaal. Eerst enigszins sceptisch of dit daadwerkelijk de bak uit de finale van de VWmania demo was, nou dat was die zeker! Heerlijke fluiters en bizarre dreunen. Helaas een van de weinige bakken die ik nie op film heb gezet, maar ik denk ook niet dat je deze klappen normaal kon filmen.

Komend jaar hopelijk zeker weer!

Alleen krijg je dan weer het gezeur of de eventuele 2019 batch hetzelfde is als de 2018 batch. Vuurwerkland-drama :)

Ook deze bak was aanwezig in mijn collectie. Geschoten in het 18:00 project en ik heb daar maar 1 woord voor: KEIHARD! Wat een bak was dit zeg, goede fluit met een heerlijke knal. Hier wil ik er volgend jaar wel weer een van. Of 2. Of 3. Of...

Back
Bovenaan