Geisha Showbox 2.0

Volgens mij zijn ze helemaal uitverkocht.

volgend jaar 3.0?

Heb deze vraag al gesteld in het vragen aan vwmania topic. De prachtige sb1 en sb2 die ik nog heb liggen,waren het geld meer dan waard. een sb3 lijkt me niet zo n slexht idee... :)

Heel mooie box dit. Maakte alle verwachtingen waar. Stond hier als finale van het projectje "kleurplaat" na een heel aantal vwt waaier cakes en oogstte de nodige ahhhs een oehhhs.

Toch maar even een mailtje naar Vuurwerkmania gestuurd met de vraag waar het mis is gegaan bij mijn dealer. Want dit is verder echt een heerlijke bak :droolthum

wat een heerlijke bak echt een toppertje! ben alleen bang dat deze net als showbox 1 maar 1 jaar geleverd word al hoop ik van niet want dan is deze er volgend jaar zeker weer bij.

Hierbij ook mijn video.
In eerste instantie vond ik hem op de product video niet heel overtuigend en eentonig maar voor €60 kon ik hem toch niet laten liggen.
En gelukkig maar, wat was dit een gave bak, een waardige afsluiter!

Fijne box dit zeg. Helemaal voor dat geld! Ben benieuwd of ie er dit jaar weer in het assortiment van Mania zit. Dan kan t maar zo zijn dat deze er ook gaat komen.

Hierbij ook mijn video.
In eerste instantie vond ik hem op de product video niet heel overtuigend en eentonig maar voor €60 kon ik hem toch niet laten liggen.
En gelukkig maar, wat was dit een gave bak, een waardige afsluiter!

De rode tips komen prachtig over in combinatie met de blauwe mines

Deze box overtrof al mijn verwachtingen. Heerlijk tempo,prachtige rode kleuren en brede boeketten. Mijn favoriete cakebox van 16/17 samen met de Transbomber.
Idd hopen dat de 3.0??? Nog beter gaat worden.

Wat een bak zeg, deze is totaal langs mij heen gegaan, volgend jaar misschien eens een gokje wagen met de 3.0.

Back
Bovenaan