Geisha Showbox 2.0

Tja als ze jou geven wil iedereen straks het hele jaar door hem voor die prijs. Dat is de Risico. Je hebt zelf ingestemd met die prijs bij aankoop dus tja dan zit je eraan vast.

Tja als ze jou geven wil iedereen straks het hele jaar door hem voor die prijs. Dat is de Risico. Je hebt zelf ingestemd met die prijs bij aankoop dus tja dan zit je eraan vast.

In theorie mag je altijd een gedane bestelling annuleren binnen 2 weken of zoeits. Maar dan ben je ook je andere aankopen kwijt. Maar ach, wat zou je moeilijk doen voor die 10 euro.

Dit is inderdaad gewoon jammer zo werkt het. Je gaat toch ook niet terug naar de supermarkt omdat je vorige week een fles cola hebt gekocht en deze week Is de 2de gratis.

Maar ja niet geschoten is altijd mis.

Hopen dat deze beter leverbaar is dan de sb 1. Heb em namelijk voor de 30ste staan. als het wie het eerst komt, wie het eerst maalt is, ben ik wss de klos:bonk:

Hopen dat deze beter leverbaar is dan de sb 1. Heb em namelijk voor de 30ste staan. als het wie het eerst komt, wie het eerst maalt is, ben ik wss de klos:bonk:

+1 hier. Dat heb ik 2 jaar geleden ook meegemaakt terwijl ik op 1 November besteld had. Ik ga er vanuit dat men de zaakjes dit jaar beter voor elkaar heeft.

Ik vind 79 euro een prachtige betaalbare prijs voor een box van 2 kg. De meeste boxen zie ik voor 120 euro of meer staan, gaat nergens over. Compliment voor Vuurwerkmania. De acties zorgen ervoor dat de boxen gewoon betaalbaar blijven.

Ik vind 79 euro een prachtige betaalbare prijs voor een box van 2 kg. De meeste boxen zie ik voor 120 euro of meer staan, gaat nergens over. Compliment voor Vuurwerkmania. De acties zorgen ervoor dat de boxen gewoon betaalbaar blijven.

Helemaal mee eens! En helemaal als je hem met een gelukje nog met 21% korting mee kan pakken!

Dat is toch super! Heb je een mooie box in je bezit voor 62 euro. Heb je daarnaast nog ruimte om andere dingen aan te schaffen. Lekker stoken in combinatie met kwaliteit! Wat wil je nog meer! Ik mag hier geen namen noemen of reclame maken voor andere dealers, maar daar zie ik kortingen en acties ( gratis vuurwerk buiten beschouwing gelaten) waar ik als vuurwerk liefhebber nou niet bepaald warm van wordt. Maar de aangekondigde acties van vuurwerkmania 30% korting en 21% korting dan heb ik tenminste iets om naar uit te kijken! Vuurwerkmania heeft zoveel vestigingen dat iedereen blij is;) top!

Ben net even langs de dealer gegaan, hij lag al klaar in de bunker. Hij is gekooid volgens de winkel :)

Ik ben zojuist naar de Vuurwerkmania dealer geweest om hem op te halen maar deze had de Showbox 2.0 helemaal niet geleverd gekregen.. :sad: Hier baal ik wel flink van aangezien dit één van de toppers van mijn collectie had moeten zijn.

Als vervanger kreeg ik de So What! aangeboden maar aangezien die niet vergelijkbaar is qua kwaliteit heb ik mijn geld maar terug gevraagd. Dit valt me toch erg tegen van Vuurwerkmania :(

Ik ben zojuist naar de Vuurwerkmania dealer geweest om hem op te halen maar deze had de Showbox 2.0 helemaal niet geleverd gekregen.. :sad: Hier baal ik wel flink van aangezien dit één van de toppers van mijn collectie had moeten zijn.

Als vervanger kreeg ik de So What! aangeboden maar aangezien die niet vergelijkbaar is qua kwaliteit heb ik mijn geld maar terug gevraagd. Dit valt me toch erg tegen van Vuurwerkmania :(

Begrijpelijk, de So What! is ook van beduidend mindere kwaliteit. Dan hadden ze je wel een betere box mogen aanbieden. Erg spannend, want ik ga deze vanmiddag ook ophalen, hoop wel dat ze hem hebben...

Back
Bovenaan