fernando93
VWC lid
Tja als ze jou geven wil iedereen straks het hele jaar door hem voor die prijs. Dat is de Risico. Je hebt zelf ingestemd met die prijs bij aankoop dus tja dan zit je eraan vast.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Tja als ze jou geven wil iedereen straks het hele jaar door hem voor die prijs. Dat is de Risico. Je hebt zelf ingestemd met die prijs bij aankoop dus tja dan zit je eraan vast.
Hopen dat deze beter leverbaar is dan de sb 1. Heb em namelijk voor de 30ste staan. als het wie het eerst komt, wie het eerst maalt is, ben ik wss de klos![]()
Zal deze nu al uitverkocht zijn? Staat niet meer op de site dacht ik...
Ik vind 79 euro een prachtige betaalbare prijs voor een box van 2 kg. De meeste boxen zie ik voor 120 euro of meer staan, gaat nergens over. Compliment voor Vuurwerkmania. De acties zorgen ervoor dat de boxen gewoon betaalbaar blijven.
ik kan hem nergens vinden op de site bij verschillende dealers ?
Ben benieuwd naar deze box! Hopelijk toch een van de toppers van mijn avond![]()
Ik ben zojuist naar de Vuurwerkmania dealer geweest om hem op te halen maar deze had de Showbox 2.0 helemaal niet geleverd gekregen..Hier baal ik wel flink van aangezien dit één van de toppers van mijn collectie had moeten zijn.
Als vervanger kreeg ik de So What! aangeboden maar aangezien die niet vergelijkbaar is qua kwaliteit heb ik mijn geld maar terug gevraagd. Dit valt me toch erg tegen van Vuurwerkmania :(