Geisha Showbox 2.0

Tja, zou deze er graag bij willen hebben voor dat geld. Helaas, mijn geld is helemaal op. Maar het is goed zo, je kunt toch onmogelijk alles kopen wat je graag zou willen hebben.

Hoe zit het nou met de effecten? Er worden twee boxen tegelijk geschoten waarin de rechter een extra effect heeft, namelijk die met groen, in de linker box komt deze niet voor. Verklaring hiervoor?

mogen ze bij mania eerst wel eens zorgen dat de site goed werkt, want het is WEER mis. diverse links van de dealerslijst na de webshop van de betreffende winkel werken niet. is al dagen gaande.

Gelukkig duurt de actie 12 uur dus ik verwacht in ieder geval geen problemen qua drukte. Site zal er om 11:00 vast uit klappen maar dat duurt meestal hooguit een uurtje

Ik laat hem staan denk ik , (mocht hij beschikbaar zijn straks ) mij iets te eentonig misschien dat ik wel een andere box meepak . Maar ik heb zo het idee dat de meeste kortingen er zo direct af worden gehaald

Ik laat hem staan denk ik , (mocht hij beschikbaar zijn straks ) mij iets te eentonig misschien dat ik wel een andere box meepak . Maar ik heb zo het idee dat de meeste kortingen er zo direct af worden gehaald
Voor de showbox vrees ik wel een beetje de rest van de aanbiedingen niet. Die waren eerder namelijk al bij de opening met 30% korting te bestellen (De showbox stond er toen nog niet bij). Dus wat betreft andere boxen zou ik niet vrezen en lekker bestellen :)

De showbox is er (nog) niet af en de code werkt al! Dus sla je slag voor € 62,40

Laatst bewerkt:
Ik snap niet wat iedereen in deze box ziet. Zelf vind ik de effecten zeker mooi, maar alle cakes zijn ongeveer identiek aan elkaar. Aan de andere kant is 62.50 wel aantrekkelijk...dilemma.

Ik snap niet wat iedereen in deze box ziet. Zelf vind ik de effecten zeker mooi, maar alle cakes zijn ongeveer identiek aan elkaar. Aan de andere kant is 62.50 wel aantrekkelijk...dilemma.
ik vind 4x500 gram met deze effecten voor 62,50 een hele nette prijs. Met 79.00 heb ik hem laten staan maar nu ging het toch erg snel in het mandje!

Back
Bovenaan