aasamember
VWC lid
Dus dit is de prijs vanaf nu? 79euro. Goede prijs!
Yeah en je kon hem krijgen voor 55,30 met de korting niet lang geleden

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Dus dit is de prijs vanaf nu? 79euro. Goede prijs!
Yeah en je kon hem krijgen voor 55,30 met de korting niet lang geleden![]()
Was het maar zo'n feestYeah en je kon hem krijgen voor 55,30 met de korting niet lang geleden![]()
Pffff wat rot voor je! Moet ik je er even vanaf helpen?Potverdorie.. laat ik toevallig nog een showbox 1, ergens achter een stapel dozen met rommel, vinden.![]()
Hoe zit het nou met de effecten? Er worden twee boxen tegelijk geschoten waarin de rechter een extra effect heeft, namelijk die met groen, in de linker box komt deze niet voor. Verklaring hiervoor?
Vonkoverslag! Links aanhouden voor de beeldvorming
Past straks vanaf 11:00 met 21% korting dus maar € 62,40! Voor dat bedrag gaat hij zeker mee!
Zal me niet verbazen als deze er straks vanaf wordt gehaald. Vorig jaar ook.
Voor de showbox vrees ik wel een beetje de rest van de aanbiedingen niet. Die waren eerder namelijk al bij de opening met 30% korting te bestellen (De showbox stond er toen nog niet bij). Dus wat betreft andere boxen zou ik niet vrezen en lekker bestellenIk laat hem staan denk ik , (mocht hij beschikbaar zijn straks ) mij iets te eentonig misschien dat ik wel een andere box meepak . Maar ik heb zo het idee dat de meeste kortingen er zo direct af worden gehaald
De code werkt al, werk ook met de Showbox 2.0! Heb hem al besteld![]()
ik vind 4x500 gram met deze effecten voor 62,50 een hele nette prijs. Met 79.00 heb ik hem laten staan maar nu ging het toch erg snel in het mandje!Ik snap niet wat iedereen in deze box ziet. Zelf vind ik de effecten zeker mooi, maar alle cakes zijn ongeveer identiek aan elkaar. Aan de andere kant is 62.50 wel aantrekkelijk...dilemma.