Gegooid vuurwerk ontploft in hand horecabaas

Bastiaan91

VWC lid
Gegooid vuurwerk ontploft in hand horecabaas

OIRSCHOT -
De eigenaar van een horecabaas in Oirschot is vrijdagnacht ernstig gewond geraakt aan zijn hand, nadat een jongeman vuurwerk naar zijn zaak gooide.
De horecabaas ontdekte dat iemand vuurwerk had aangestoken bij de gevel van zijn zaak en ging erop af. Toen hij het vuurwerk wilde pakken en weggooien, ontplofte het in zijn hand. Waarschijnlijk wilde de man de schade aan zijn zaak beperken: door de knallen sneuvelden al drie ruiten van het pand. Een ambulance heeft de man afgevoerd naar het ziekenhuis met flinke verwondingen aan zijn hand.
Agenten hielden rond 3.45 uur een 18-jarige verdachte aan in zijn woning in Oirschot.

Bron: http://www.telegraaf.nl/binnenland/23418368/__Vuurwerk_ontploft_in_hand__.html?utm_source=t.co&utm_medium=referral&utm_campaign=twitterfeed

moet wel een shell ofzo zijn geweest dat er 3 ramen eruit klappen.stelletje overdrijvers die media zeg ongeloofelijk.maar hoop op beterschap van die man. wat heb je er ook debielen tussen die dan vuurwerk in hun handen hebben bah walg er van

Gr. wesley

Laatst bewerkt:
Moet je toch niet aan denken zoiets , de man heeft gister zijn laatste biertje zelf getapt . pfff

Dat klopt Kwintos , ik weet nog hoe mijn hand eruitzag nadat een dik rotje uit een 100k tussen mijn duim en wijsvinger klapte (gelukkig al 22jaar geleden) .
Laten we hopen dat het meevalt voor de horecabaas.

Geloof geen reet van het verhaal, ik zie het meer zo dat hij zelf aan het klooien was met een stukkie vuurwerk en het toen in zijn handjes is geknalt.
Niemand pakt brandend vuurwerk op, reactie is eerst weg schoppen.

Geloof geen reet van het verhaal, ik zie het meer zo dat hij zelf aan het klooien was met een stukkie vuurwerk en het toen in zijn handjes is geknalt.

Hoe zit dat dan met degene die ze gearresteerd hebben?? Hat hij een lelijke kop of zo?of klopt het verhaal toch?

Zo dacht ook heel Nederland dat er vuurwerk in aars kat werd gepropt, wat achteraf een bullshit verhaal van eigenaar bleek te zijn.

speculatie hoor, maar volgens mij heeft die knakker zelf afgestoken, en om geld te krijgen van de verzekering voor de gesnuivelde ruiten heeft hij maar verteld dat een ander het vuurwerk heeft afgestoken.

Respectloze reacties lees ik hier. Mocht het waar zijn, triest voor meneer. En niet iedereen weet zoveel van vuurwerk af als mensen hier. Dat ze iets oppakken wat vuurwerk is, niet slim. Maar om zo te reageren is nog dommer.

Respectloze reacties lees ik hier. Mocht het waar zijn, triest voor meneer. En niet iedereen weet zoveel van vuurwerk af als mensen hier. Dat ze iets oppakken wat vuurwerk is, niet slim. Maar om zo te reageren is nog dommer.

Mocht het waar zijn, idd.

Als je vuurwerk in je zaak ziet vliegen pak je dit toch niet op?! Ik vind het ook moeilijk te geloven. Maargoed, als het wel zo is de dader meteen 30 jaar celstraf geven. Dan leert men pas fatsoenlijk er mee om te gaan.

Het is altijd de schuld van het vuurwerk want het is dan weer een puber die het eigenlijk niet zo mogen hebben of de dader was geestelijk gestoord en dan lag het weer aan het vuurwerk.

We horen wel hoe het verder afloopt

Back
Bovenaan