Geelse Kanaalfeesten 2009

moontan

VWC lid

11 juli 2009
23.00 u Start meest grootse en mooiste vuurwerkshow

gebracht door Original Fireworks.

Meer info:
http://www.geelsekanaalfeesten.com/

De mensen die naar het Geelse kanaalfeest gaan.

*Kevin*
7klapper
Vuurwerkland-Steenbergen
Vincer
Oerendhard
Golddiger
Henn
3307
Fred(moontan)
Lev-He(Peter)
Jeko(Jeroen)
Ruben
Omepje(Wesley)
Pyroteamzuid
Pyroteamzuid@andreas
Pyroterror
Subarufreak
Monsterking
Maxxpower
Kees
Dahustla
Vwtune
Pyromaniac
Damianus
Nielsniels
Fred 810
Rick-oisterwijk
Pyro-rola
Denjo
Pieter
Maikel89
Louis

Filmpje van de profshow:
Rechter muisknop doel op slaan als *HIER*

Film van de demoshow:
Rechter muisknop doel opslaan als *HIER*

-

Laatst bewerkt door een moderator:
Jammer, ik ben waarschijnlijk aan het chillen in Berlijn. :cool:

Laatst bewerkt:
wat is dat dit jaar vroeg zeg:shocked: dan heb ik nog niet eens vakantie.
maar zal er alles aan doen om weer naar Geel te komen,vorig jaar was top:cool:
dus ben er zo goed als zeker weer bij.

dsc00026oh6.jpg

dsc00009lt1.jpg

ik kan me de setup foto's van vorig jaar nog wel herinneren.. moet zeggen dat ik de setup erg chaotisch en rommelig vond, hier en daar zelfs gevaarlijk.

Als ik kan ga ik zeker kijken. vorig jaar kon ik niet omdat ik zelf al een ander vuurwerk te doen had toen.

edit: ik kan niet zit ik in berlijn ook :D

Laatst bewerkt:
Waarschijnlijk zit ook ik dan in berlijn..
Jammer want het is toch een dikke show.
Stel dat Berlijn niet doorgaat ben ik zeker aanwezig!

Aanwezig dit jaar, Berlijn gaat waarschijnlijk niet door! Dus kan ik deze show mooi mee pikken :)

Hoelang duurt de show eigenlijk meestal?

Kan nou niet echt zeggen dat er goed over de datum nagedacht is...
In dat zelfde weekend heb je berlijn, waar 24 inch hanabi's de lucht in gaan. :bonk:
Grote kans dat 90% van de liefhebbers die kant op gaan... check de fora maar eens wie er allemaal gaan.
Vorig jaar een zeer mooie show gezien in Geel, maar dit jaar dus niet aanwezig ivm Berlijn.

ik kan me de setup foto's van vorig jaar nog wel herinneren.. moet zeggen dat ik de setup erg chaotisch en rommelig vond, hier en daar zelfs gevaarlijk.

Als ik kan ga ik zeker kijken. vorig jaar kon ik niet omdat ik zelf al een ander vuurwerk te doen had toen.

edit: ik kan niet zit ik in berlijn ook :D

Vind ik persoonlijk ook maar daar zullen veel mensen anders over denken.

gewoon een heerlijke show, lekker pompen met die shells. Afstand tot publiek is precies goed, gewoon genieten jongens.

@ infinity waarom zouden ze in rekening houden met het vuurwerk 1000km verderop in Berlijn??? Vuurwerk is ter ere van de kanaalfeesten niet van een groepje freaks.

Laatst bewerkt:
klopt helemaal thresher.
Het is alleen zo jammer dat er straks 40 man staat te kijken daar, en ik neem aan dat original wel wat in de melk te brokkelen heeft daar...
Maar ja, slecht gekozen of niet, degene die gaan zullen ruimte genoeg hebben :D

die Geelse kanaal feesten is niet iets wat Originals organiseert.. zei worden slechts gevraagd\ingehuurd om er een vuurwerk te schieten. Ze hebben dus niks over de datum te zeggen. Noch kan je de organisatie is verwijten.

Of er nu 40 vuurwerkliefhebbers van forums e.d er op afkomen of 2000. Dat is iets waar de organisatie echt geen rekening mee zal houden (áls ze al op de hoogte zijn!) aangezien er zo ie zo al een hele massa volk op afkomt.

Maarja het is maar net wat je wilt. 1000km rijden voor 24 inch of in mijn geval 100km rijden voor 12".
Overigens de Finale dit jaar wordt weer groter als de vorige finale.

Nog iets minder als 2 maanden en dan is het weer zover, 11 juli 2009 de Geelse kanaalfeesten. Dit jaar zal het weer groter, beter en heftiger zijn als voorgaande jaren. Zoals ik tijdens de mei meeting al vertelde willen we proberen dit jaar rond 18.00 klaar te zijn met bouwen. Dit betekend dat geinterreseerde zich kunnen melden om tussen 18.00 - 20.00 een rondleiding te krijgen over het terrein. Het zal dit jaar niet meer mogelijkzijn om echt heel dichtbij het vuurwerk te komen. Een afstand van enkele meters zal vanwege de veiligheid nodig zijn.

De show zal vergeleken met vorigjaar een heel stuk groter zijn. Zo zal de gehele show dit jaar 5 minuten langer duren en zullen alle beelden van 3 posities geschoten worden. Natuurlijk zullen we het betonpad aan het water weer gebruiken. Ook gaan we dit jaar werken met veel mines en singleshots tijdens de beelden.

We zullen dit jaar Jorge, Vulcan, Weco, Herlat en Original materiaal gebruiken. Ook zitten er een aantal bijzondere effecten bij.

We hebben ook 1 beeld geschreven met enkele singleshots waarmee we flink gaan steppen en ook gaan we steppen met knallers.

De finale zal dit jaar extra groot zijn. Ik zal niet alles verklappen maar de gehele finale zal vanaf 2 posities geschoten worden en dit zal een echte spaanse finale worden inclusief veel salutes.
De show zal geheel elektronisch ontstoken worden met het explo systeem.

Bij meer info dan zal ik dit topic een update geven.

UPDATE 1:

De grote show zal om 23.00 starten. Maar voor deze show zullen we om 22.00 nog een consumenten show verzorgen. In deze show zal je alle nieuwe producten die tegen die tijd binnen zijn kunnen bewonderen. Aangezien er ook klanten zullen komen zal deze show een mix worden van demo / show waarbij de nadruk op show zal liggen. Ook gaan we hier pijlen bij gebruiken.

Ik kan nog niet vertellen hoe deze show eruit ziet maar dit zal later in een update volgen.

UPDATE 2:
In de finale zullen ongeveer 1100 salutes verwerkt zijn van 65mm en 75mm.

Back
Bovenaan