Geel Palmenmarkt

lookyman

VWC lid
Palmenmarkt 2009
Van vrijdag 3 april tot en met dinsdag 7 april is het centrum van Geel weer volop bezet met kleurige kermiskramen en angstaanjagende attracties. Met andere woorden... "Palmenmarkt is back".

Een lang weekend kuieren langs neonverlichte kramen, luisterend naar de kakofonie van muziek en gillende kinderen, de geur van frietjes met mayonaise en smoutebollen in je neus.

Vrijdagavond kan je omstreeks 22:00 genieten van het openingsvuurwerk.
Dinsdag is het traditioneel familiedag. De attracties zijn dan toegankelijk aan sterk verminderde prijzen.

Vorig jaar schoot vangellabeek het vuurwerk op muziek af,dit jaar is het 3 april, dit jaar weet ik echter niet wie zal schieten.

Deze show is dus vanavond, 7 april

Omwille van onvoorziene omstandigheden kon het geplande vuurwerk ter gelegenheid van de opening van Palmenmarkt op vrijdag 3 april jl. niet doorgaan.

--------------------------------------------------------------------------------

Het schepencollege besliste om het vuurwerk te verplaatsen naar de afsluitende dag van Palmenmarkt, nl. dinsdag 7 april om 22u. Het lichtspektakel gaat de lucht in vanaf het pleintje tussen het stadhuis en cc de Werft.

http://www.geel.be/nieuwsdetail/506/default.aspx?_vs=0_N&id=282

inderdaad moontan en het was een bar slecht vuurwerk zonder muziek(wat normaal altijd is in geel) en pijlen die op de grond terrecht kwamen en tussen het publiek(mede door de wind en te dicht bij het vuurwerk mogen staan)...

Pijlen ??? tussen het publiek terecht gekomen? Kan ik me niet voorstellen.. denk eerder zaken uit cakeboxen of shells.

Wie schoot het? Vangellabbeek zeker?

ja inderdaad het slecht vangellabeek... en pijlen tussen het publiek was het niet echt maar zo die kartonnekes da er af komen die nog niet uit waren ach ja vuurwerk is vuurwerk zeker:)

Back
Bovenaan