Geel 2014

ik hoop het maar denk het niet ondanks de films van afgelopen jaar die ik heb gezien niet verkeerd waren trekt het me persoonlijk niet alleen consu vuurwerk.

De Geelsekanaalfeesten 2014.

Zullen doorgaan op 5 / 6 juli 2014.
omdat wij nu volop in de voorbereidingen zitten omtrent de activiteiten rond de kanaalfeesten
kunnen wij nu nog niet veel publiceren.
wat wij wel kunnen meedelen is dat op 6 juli 2014
de eurorace waterski zal plaatsvinden, dat rond 12.00 uur van start gaat.

wij hopen dat eind mei het voledige
programma rond de Geelsekanaalfeesten te kunnen
meedelen.

mvg, het bestuur vzw Aqua Ski

Het vuurwerk vindt tevens plaats op de 5de juli! En volgens de crew van de Geelse Kanaalfeesten is het een professionele vuurwerkshow met consumenten vuurwerk. Dus jammer genoeg alleen consumenten vuurwerk... Maar ook daar kan Big Smile Fireworks fantastische shows mee schieten, kijk maar naar onder andere Geel 2013, of andere shows die zij hebben geschoten.

Het vuurwerk vindt tevens plaats op de 5de juli! En volgens de crew van de Geelse Kanaalfeesten is het een professionele vuurwerkshow met consumenten vuurwerk. Dus jammer genoeg alleen consumenten vuurwerk... Maar ook daar kan Big Smile Fireworks fantastische shows mee schieten, kijk maar naar onder andere Geel 2013, of andere shows die zij hebben geschoten.

Naja als ze een beetje met singleshots en mines kunnen spelen zou wel leuk zijn.:p

Er is nog niets zeker omtrent het vuurwerk op de Geelse kanaalfeesten.

Edit: zodra er iets zeker is zal dit zsm bekend worden gemaakt.

De Geelse Kanaalfeesten 2014 gaan dit jaar door tijdens het weekend van 5 en 6 juli.

Op 5 juli omstreeks 23u00 zal Zena Vuurwerk weer voor een onvergetelijk vuurwerkspektakel zorgen!
Daarnaast zijn er nog een heleboel activiteiten te beleven. (F1 Waterskirace, stuntshow, motorrit treffen, ...)
En voor degene die nog niet vroeg naar huis willen is er plaats op de Open Air Party "Kanaalfejesje Deluxe".

Inkom is gratis én als LVC lid heb je bovendien toegang tot de Zena Vuurwerk Tent!
Hier zal je bij ontvangst een GRATIS consumptie krijgen en heb je een schitterend uitzicht op de vuurwerkshow!

Mis deze show niet!

Meer info op: http://www.facebook.com/pages/De-Geelse-Kanaalfeesten/522318594477661?sk=info

Geelse Kanaalsfeesten 2014.jpg

Laatst bewerkt:
zoals tristen in post 3 zegt een proffesionele show met consumenten vuurwerk dus geen shell's enz... voor zo ver ik het weet maar we zullen zien.

Ik zou graag iets horen van Zena of Bigsmilefireworks :) Of iemand met goede bronnen. Speculaties heb ik niet zoveel aan.

Het is geen speculatie, dit heb ik zelf vernomen van Rob hij schiet in Geel(Big Smile Fireworks). Waarmee ik contact heb gehad. Zelfs pas nog. Ik denk niet dat er iemand dichter bij de bron zit dan Rob zelf! :wink:

Maar wat moet ik dan verstaan onder een professionele vuurwerkshow met consumentenvuurwerk.... Vuurwerkshows worden altijd al door professionals geschoten.. En anders heet t gewoon een consumentenvuurwerkshow :P

Hoe mooi en technisch goed een show als deze ook uitgevoerd is ik laat hem toch aan mij voorbij gaan de laatste prof show van 2012 zal in ieder geval voor altijd in me gedachten gegrift staan.

Hoe mooi en technisch goed een show als deze ook uitgevoerd is ik laat hem toch aan mij voorbij gaan de laatste prof show van 2012 zal in ieder geval voor altijd in me gedachten gegrift staan.

Denk er precies zo over:)
Heel jammer dat het weer geen prof is. Ondanks dat de consu show van vorig jaar heel niet verkeerd was hoor!
En zal dit keer ook wel weer mooi zijn, maar daar ga ik niet ver meer voor rijden...
Zal ons mannenweekend met me zoontje dan ook verplaatsen naar een andere prof show ergens:)
Dus onderstaande beelden van Geel zijn de laatste, tenzij...:)

2012, nog met 500 subs toen:p

2013, de consu show

De beelden van vorig jaar verrasten mij in positieve zin. Destijds vond ik dat de schieters de T. naar de nering hebben gezet. Het gevolg was een consumentenshow van hoog niveau.

Lijkt mij op zich lastig om hetzelfde niveau weer te halen, dan wel te overtreffen. Succes gewenst aan het team dat de show ontwerpt en zal gaan schieten.

Alle LVC-leden kunnen hun gratis consumptiebon tussen 22u00 en 22u30 op 05 juli verkrijgen aan de ingang van de Zena Vuurwerk tent OP VERTOON van hun LVC pas.
Alle niet-LVC leden die voor 05 juli niet de mogelijkheid hebben een pasje op te halen in Baarle kunnen zich al wel van te voren online inschrijven op www.zenavuurwerk.com , de bevestigingsmail uitprinten en meenemen. Bij afgifte krijgen ze ter plaatse hun pasje en gratis consumptiebon mee.

Back
Bovenaan