Stefan Works
VWC lid
Geel 5 juli 2014
Is er dit jaar ook weer groots vuurwerk? En zo ja welke kalibers ed.?
Is er dit jaar ook weer groots vuurwerk? En zo ja welke kalibers ed.?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
De Geelsekanaalfeesten 2014.
Zullen doorgaan op 5 / 6 juli 2014.
omdat wij nu volop in de voorbereidingen zitten omtrent de activiteiten rond de kanaalfeesten
kunnen wij nu nog niet veel publiceren.
wat wij wel kunnen meedelen is dat op 6 juli 2014
de eurorace waterski zal plaatsvinden, dat rond 12.00 uur van start gaat.
wij hopen dat eind mei het voledige
programma rond de Geelsekanaalfeesten te kunnen
meedelen.
mvg, het bestuur vzw Aqua Ski
Het vuurwerk vindt tevens plaats op de 5de juli! En volgens de crew van de Geelse Kanaalfeesten is het een professionele vuurwerkshow met consumenten vuurwerk. Dus jammer genoeg alleen consumenten vuurwerk... Maar ook daar kan Big Smile Fireworks fantastische shows mee schieten, kijk maar naar onder andere Geel 2013, of andere shows die zij hebben geschoten.
Er is nog niets zeker omtrent het vuurwerk op de Geelse kanaalfeesten.
Edit: zodra er iets zeker is zal dit zsm bekend worden gemaakt.
Kijk eens op de website cq. Facebook van de Geelse Kanaalfeesten dan!![]()
zoals tristen in post 3 zegt een proffesionele show met consumenten vuurwerk dus geen shell's enz... voor zo ver ik het weet maar we zullen zien.
Ik zou graag iets horen van Zena of BigsmilefireworksOf iemand met goede bronnen. Speculaties heb ik niet zoveel aan.
Hoe mooi en technisch goed een show als deze ook uitgevoerd is ik laat hem toch aan mij voorbij gaan de laatste prof show van 2012 zal in ieder geval voor altijd in me gedachten gegrift staan.