Ik snap niet waar jullie je druk om maken... Iedereen hier is toch voor de vuurwerktraditie ?
Iedereen hier tekent toch elke poll en petitie om het oud en nieuw met vuurwerk te behouden. Iedereen hier vind toch ook dat het illegale vuurwerk het grote probleem is, en dat bijna alle excessen die breed worden uitgemeten in de media schuld zijn van het gebruik van illegaal vuurwerk...?
maar als ik deze reacties zo lees zijn er hier veel die hun eigen straatjes niet schoon hebben !
Wat mij ook verbaasd is de kortzichtigheid van vele tegenover het politie apparaat.
Nee daar is een groot deel het niet mee eens. Een groot deel vind dat de regels te streng zijn, iedereen wil heel december afsteken. De meeste willen dat Cobra 6 legaal wordt maar willen de extremen aanpakken. Mensen die slopen, mensen die domme akties uithalen, mensen die bedreigen met vuurwerk, mensen die vuurwerk gebruiken als wapen
Maar de leden, mensen die van vuurwerk houden en hier komen kijken en discussiëren zijn niet allemaal nette brave mensen die 0:00 een vuurwerkpakketje afsteken.
Draai volgend jaar dit forum alleen nog maar op legaal vuurwerk, dus België eruit, Duitsland eruit en al het andere illegale spul dan stort dit forum gigantisch in. En dat zie je dus ook in de maatschappij. De regels zijn te streng en men gaat elders hun vuurwerk halen. Polen, België en als er dan geen regels zijn komen ze terug met shells, cobra en andere zeer zware spullen
Kat.3 vuurwerk is een goede compromis maar daar wil Nederland niet aan maar als dat toegestaan is dan heb je een leuke hobby met genoeg legaal te krijgen. Alles netjes in bunkers de laatste 3 dagen van het jaar en dan zullen er niet meer veel in het Buitenland kopen. Heb je geen politie of niets meer nodig kennen die boeven vangen en krijgen die ook meer respect... maarja dan gaan ze weer achter een boompje staan met een lasergun...
Laatst bewerkt door een moderator: