Gedeelte Pyromusical Yatova-Fallas

Toch balen dat we het niet gezien hebben:(

Maar 60 euro voor de taxi vond ik toch een beetje teveel van het goede. Overigens diezelfde avond een hele leuke optocht van 3 uur gezien op et plein:frusty:

Overigens diezelfde avond een hele leuke optocht van 3 uur gezien op et plein:frusty:

Fok, wat was er mis met die lui... :rolleyes:
We stonden er al om 22:00, aangezien er mensen ons verzekerd hadden dat de show niet om 01:30 maar toch echt om 22:30 zou beginnen. Pffff staan wachten tot 02:00 ofzo... eindeloze optocht inderdaad.

Wilden ook met de taxi naar Yatova, maar zou echt te duur worden zeiden ze.
Helaas helaas.

Was echt een supr show, blij dat ik er naartoe geweest ben, hadden daar 2 auto's gehuurd dus was geen probleem, daarna ook nog heel lang op het plein staan wachten idd voor de nocturna, maar hadden ze wel mooi allebij mee gepakt die dag, goed begin van fallas 2009!
Bedankt voor de film Harm.

Toppie Shoarma!

Dit was mijn beste opening Fallas ooit, zeker de moeite waard geweest! Vooral het deel van Pirates was goed getimed!

En een mooie "Capi Rossi" route terug gereden HHHHIIIIIIEEEEEEEEEE!!!!

Ik kan hem niet afspelen? :shocked::cry:

Hij geeft aan dat het bestand mist, zonde, was zo'n mooie show. Even het begin op camera gezien en de finale, maar manman, wat een show! :D

Ik vind hem steengoed deze show. Bovendien ook heel goed gefilmd.
Vraag mij af hoe jullie aan de info waren gekomen voor deze show. (getipt)
Inderdaad leuk binnenkomen op deze manier

Schumie........on tour

Schumie........on tour

Toppie Shoarma!

Dit was mijn beste opening Fallas ooit, zeker de moeite waard geweest! Vooral het deel van Pirates was goed getimed!

En een mooie "Capi Rossi" route terug gereden HHHHIIIIIIEEEEEEEEEE!!!!

Met een drempel in het midden.........:bonk:........ die was gek Hiehieeeeeeeeeee!!

ouwe gokkert...

Prachtige show, begin is echt gigantisch, misschien nog wel het mooiste van die hele show haha. :D

Back
Bovenaan