[GEANNULEERD PRIJSVRAAG] Vuurwerkbunker.nl 2021

Ik vind dit soort puzzels altijd het leukst om te doen. Lekker productjes bekijken en vragen beantwoorden.

Ik geloof wel dat ik mij heel ongemakkelijk zou voelen als ik zo'n prijs win...HOLY MOLY!

Vuurwerkbunker bedankt! Iedereen veel succes

Wat vet dat deze prijsvraag gewoon weer terug gekomen is dit jaar. Wat een prijzen zeg!! Ga hier binnenkort maar eens even goed voor zitten :)

Wat een super dikke prijzen weer. Echt geweldig dat Vuurwerkbunker dit mede mogelijk maakt. Die extra prijs mag er wat mij betreft ook zijn, want hoe vet is het om de Vuurwerkbunker.nl demo te mogen starten.

Vergeet dan ook zeker niet in dit topic jouw antwoord op de extra prijsvraag te posten om kans te maken om de demo te mogen starten!

Extra prijs: Het starten van de Vuurwerkbunker.nl demo 2021!
Mits de corona maatregelen het toelaten. Mocht het onverhoopt toch gecanceld worden nodigen ze de winnaar graag volgend jaar uit.

EXTRA: Hoeveel cues zitten er in de finale van de Vuurwerkbunker.nl demo in Katwijk?
Post jouw gok op de extra vraag in dit topic en maak kans om de show te starten! Die winnaar wordt 1 december bekend gemaakt.

Wat een dikke prijzen zeg! ga hier goed voor zitten! bedankt vuurwerkbunker voor deze prijsvraag!

Laatst bewerkt:
Yes, de eerste prijsvraag is er weer en wat voor één. :applause: Antwoorden zijn inmiddels verzonden

Geweldige prijzen weer!!! Het kriebelt weer als een malle!!

Hopen met zn allen dat weer los mogen dit jaar… dubbel en dwars 2020 overdoen. Kga ook meedoen met deze vragen … succes allemaal

Wat een gruwelijke actie weer, en wát een prijzenpot. Diep, diep respect voor Vuurwerkbunker, om na het dramatisch jaar van 2020 (en alle onzekerheden van dit jaar), toch weer zo'n gave prijsvraag mogelijk te maken. Uiteraard ook dank aan VWC! Succes allemaal!

Super gave prijsvraag met fantastische prijzen. Uiteraard ook mijn antwoorden per mail verstuurd. Heel veel plezier en succes aan iedereen die meedoet. En heel veel geluk uiteraard.:handsup:

Back
Bovenaan