GBV-Weco Fireval 2019 2 augustus 2019

chromeeh

VWC lid
  • Stad/dorp: Valburg
  • Datum: 02-09-2019
  • Tijdstip: 22:00
  • Bijzonderheden: Geschoten door Pyromax

Aantal foto's van de Demo:

dsc_3948.jpg

dsc_3888.jpg

dsc_3862.jpg

dsc_3914.jpg

dsc_3891.jpg

dsc_3892.jpg

dsc_3858-3.jpg

dsc_3979.jpg

dsc_3949.jpg

Gisteren was ik dankzij VWC aanwezig bij Fireval 2019. Een mooie, unieke kans die ik met beide handen heb aangegrepen. Nadat we met z'n allen gezellig wat gegeten en gedronken hebben op deze ultieme locatie voor een demo. Helaas was het een beetje fris vergeleken met de zomer waarmee we verwend zijn dit jaar. Hoewel, september is begonnen, het seizoen is begonnen en het paste er ook wel bij.

De demo zelf valt vrij weinig zinnigs over te zeggen, er zijn leuke producten geschoten maar welke producten weten we nu nog niet.

De finale was prima voor een demo. Leuke singleshots en daarna volop rammen. Daar zegt niemand nee tegen.

Natuurlijk was mijn camera ook mee en heb ik weer een aantal platen geschoten.

P1110749_logo.jpg

P1110799_logo.jpg

P1110814_logo.jpg

P1110878_logo.jpg
Mooi rood is niet lelijk!

P1110908_logo.jpg

Nog een paar finale foto's:

P1110919_logo.jpg

P1110923_logo.jpg

P1120017_logo.jpg

De rest van de foto's zal ik binnenkort toevoegen in mijn eigen topic: Klikkerdeklik

Dus als ik het goed begrijp schieten ze en demo maar je hebt als winkelier geen idee hoe het producten heet?

Fireval is geen demo in de klassieke zin. Het dealerbestand wordt uitgenodigd om een 35 tal producten te beoordelen. Aan de hand van de beoordelingen van de 800 aanwezigen bepaald GBV mede welke producten er komen.

Doorgaans is het eerder in het jaar, echter dit jaar moest worden uitgeweken waardoor het september is geworden, het is in feite de collectie gezamenlijk bepalen voor volgend seizoen.

Beste Scav ( Adriaan )

Wij zijn zelf op deze demo geweest en ik kan jullie vertellen dat er wel degelijk een aantal van de geschoten artikelen dit jaar al op de markt komt.
Onder welke naam dat wordt vanzelf bekend gemaakt de aankomende dagen.
Verder zijn er ook artikelen geschoten voor 2020 na aanleiding van de cijfers wordt er bekeken welke artikelen er voor 2020 in het assortiment komen dat klopt helemaal.

Een ding kunnen we wel zeggen dat er echt leuke dingen zijn geschoten op de demo.

Vuurwerk almere haven

Omdat ik vorig jaar mee kon/mocht naar de Fireval 2018, kreeg ik afgelopen week een pm.
Of ik ook mee wou gaan naar Fireval 2019.
Leuk dus ik heb mezelf aangemeld.

Fireval was weer erg gezellig.
Lekker bijpraten met een aantal mods van vuurwerkcrew en ook andere leden die aanwezig waren.
Aan niets ontbrak een hapje en drankje, het kon allemaal.

Demo was prima.
Single shots (en ik hoop dat ze dit jaar al op markt komen) waren zeer mooi.
Alleen die afstand, maar dat zijn de regeltjes.
Ook het overige vuurwerk was prima.

GBV is gelukkig de goede weg ingeslagen.
Houd deze importeur in de gaten, hopelijk komen er ook artikelen van GBV in de liefhebber acties.

Vuurwerkcrew crew en GBV bedankt!
Ik heb er van genoten en ik waardeer het echt.

Back
Bovenaan