GBV Rambak *NIEUW 2025*

Vind hem toch wel prima overkomen zo vanaf afstand, iets minder fel dan de film eerder in het topic, maar nog steeds een goed tempo en luide crackling.

Misschien leef ik in een andere wereld. Maar mij valt 'ie tegen.

- Kleurtjes: mooi gedaan. Complimentje waard.
- Tempo: zeker leuk!
- Burst: okay. 6/10 (rekening houdend met 25mm)
- Boeketgrootte/effectgrootte: matig! In vergelijking met de film uit de startpost of met de Tarantula (25mm cake) ter vergelijking.

Overall: een voldoende voor €99-€120. Het kan slechter, het kan beter. €140? Laten staan zou ik zeggen. Gelukkig bied kuiper 'm aan voor €110-€120.

Ik denk wel... als je er in de straat onder staat dat het echt wel een leuk blok is. Voor de juiste prijs dan wel.

Laatst bewerkt:
Tja. Hoe vaker ik mijn opname terugkijk, hoe meer ik hem vind tegenvallen. Mooie kleuren, maar verder echt matig in vergelijking met de productvideo...

Misschien leef ik in een andere wereld. Maar mij valt 'ie tegen.

- Kleurtjes: mooi gedaan. Complimentje waard.
- Tempo: zeker leuk!
- Burst: okay. 6/10 (rekening houdend met 25mm)
- Boeketgrootte/effectgrootte: matig! In vergelijking met de film uit de startpost of met de Tarantula (25mm cake) ter vergelijking.

Overall: een voldoende voor €99-€120. Het kan slechter, het kan beter. €140? Laten staan zou ik zeggen. Gelukkig bied kuiper 'm aan voor €110-€120.

Ik denk wel... als je er in de straat onder staat dat het echt wel een leuk blok is. Voor de juiste prijs dan wel.
Hier ben ik het wel mee eens. Effectgrootte en burst vielen mij tegen. Uitvoering en kleuren waren mooi. Prima compound maar zeker geen must have item.

Tja. Hoe vaker ik mijn opname terugkijk, hoe meer ik hem vind tegenvallen. Mooie kleuren, maar verder echt matig in vergelijking met de productvideo...

Ik begrijp dit soort opmerkingen niet zo goed momenteel. Zoals Feestje ook al schrijft, ik zie gewoon nagenoeg dezelfde compound en die was ook nog eens goed.

Je moet wel eerlijk zijn en rekening houden met de omstandigheden: GBV film is inderdaad van dichterbij opgenomen, dus dat oogt wellicht anders dan op 60m (realistischer misschien wel zelfs want iets met in de straat). Daarnaast is deze video geluidstechnisch niet heel representatief. Het enige waar je misschien wat van kan vinden is dat het tempo net iets anders loopt, maar dat zal bijna altijd een factor zijn bij alle compounds want het is en blijft handwerk.

Uniek ding vind ik, leuk uitgevoerd en de salvo’s geven hem een mooi spektakelgehalte. Ik ben blij dat hij er komt.

Back
Bovenaan