Janniekske
VWC lid
De kleurencombo vind ik mooi, krakelt lekker, prima compound.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Insgelijks!Na uitvoerig overleg met @BlackIce45 was dit ook mijn conclusie, Color Cream kwam op de plek van Rambak en de Rambak kwam tijdens de aankondiging van de Massive. Leuk om je een keer te hebben gesproken kerel!
Dat word leukNou dat ziet er gewoon goed uit. Ik heb hem 2x gratis dus die gaan tegelijk de lucht in, eens kijken hoe dat eruit ziet op film![]()
Ik zie dezelfde mines, dezelfde kleuren, dezelfde crackling, dezelfde opbouw.@vanderelst hoe kan deze zo afwijken ten opzichte van jullie video's?
Hier ben ik het wel mee eens. Effectgrootte en burst vielen mij tegen. Uitvoering en kleuren waren mooi. Prima compound maar zeker geen must have item.Misschien leef ik in een andere wereld. Maar mij valt 'ie tegen.
- Kleurtjes: mooi gedaan. Complimentje waard.
- Tempo: zeker leuk!
- Burst: okay. 6/10 (rekening houdend met 25mm)
- Boeketgrootte/effectgrootte: matig! In vergelijking met de film uit de startpost of met de Tarantula (25mm cake) ter vergelijking.
Overall: een voldoende voor €99-€120. Het kan slechter, het kan beter. €140? Laten staan zou ik zeggen. Gelukkig bied kuiper 'm aan voor €110-€120.
Ik denk wel... als je er in de straat onder staat dat het echt wel een leuk blok is. Voor de juiste prijs dan wel.
Tja. Hoe vaker ik mijn opname terugkijk, hoe meer ik hem vind tegenvallen. Mooie kleuren, maar verder echt matig in vergelijking met de productvideo...