vanderelst
VWC lid
@vanderelst Wordt deze box nog ergens geschoten deze maand?
Niet dat ik zo weet.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
@vanderelst Wordt deze box nog ergens geschoten deze maand?
. Had ze toch eigenlijk alle 10 achter elkaar moeten doen 
Statistisch gezien zou je bij 30 bestellingen nagenoeg zeker een keer prijs moeten hebben dus geef nog niet opGeluk is ver te zoeken bij mij, 10 bestellingen en nooit de 10de bestelling geweest. Had ze toch eigenlijk alle 10 achter elkaar moeten doen
![]()

Waren natuurlijk wel allemaal broodnodige bestellingenDenk dat je voor dat geld ook gwn die Rambak los kan kopen en niet hoef te proberen om 10e besteller te zijn![]()
en dan was de Rambak een extra kers op de vuurwerktaart geweest 
Dit heeft mij toch over de streep getrokken om de Melkbussen die ik nog wou via vuurwerk.nl te bestellen ipv via de dealersite zelfOpeningsactie op www.vuurwerk.nl; nu iedere 10e bestelling een gratis GBV Rambak.
Bekijk bijlage 1816725

Twijfel om de rambak erbij te doen, er is genoeg en teveel maarjaaaaa....
![]()

Ik hou van rammen, dus alleen door de naam al moet hij er komenDit is natuurlijk wel een unieke box. Ik zou hem gewoon bestellen![]()
En als ik nou een GBV Rambak bestel via vuurwerk.nl en ik ben de 10de... hebben jullie dan zo iets... "hij heeft 'm al dus we slaan er één over". Of maak je kans op een tweede voor een geweldig project?![]()

10e besteller = 10e besteller. Dan heb je er gewoon 2 in de straat![]()
Dan gooi ik er ook nog een poging uit10e besteller = 10e besteller. Dan heb je er gewoon 2 in de straat![]()

Ga je dr voor?Dan gooi ik er ook nog een poging uit![]()