GBV Melkbus

Nou die van mij ging net echt geen 8m.. en er stond niet veel wind.. wel een mooie fontein en ik schat dat ie rond de 4m hoog ging. Wat nog steeds hoog is voor een legale fontein. Hieronder een foto.. weet niet hoe ik het filmpje moet plaatsen.

Laatst bewerkt:
Vanavond ook nog 3 van deze gescoord. Heel benieuwd! Ze voelen iig heel stevig aan.

Ja, ach. Goed. Hoog. Maar meters tellen is ook zoiets... 3m solide (ja behoorlijk windstil plekje) en dan rond ik naar boven af. Effect standaard. Funke NL fontein erna ging minstens zo hoog, en veel langer. Leuke, goede fontein dus maar de lat der verwachting werd wel erg hoog gelegd en niet aangetikt. Maar wel een no-brainer om een leuke goede vuurspuwen erbij te hebben hoor

Verwerkt per 10 in het 18 project. Leuke fontein met een redelijk lange tijdsduur maar de beloofde 8 meter heb ik bij lange na niet gehaald. Popcorn Fountain kwam en flink stuk hoger.

Kan mij niet schelen of die 8m haalde of niet want daar lette ik niet op, maar deze ging een stuk hoger dan alle zilver fonteinen die ik voorheen heb gehad. Was sowieso wel minstens 5m

Ik weet niet hoe hoog de gemiddelde lantaarnpaal is, maar hij ging wel die kant op. In ieder geval hoger dan wat ik ooit in een NL fontein gezien heb. Vond hem echt gaaf!
Lantaarnpalen langs gebiedsontsluitingswegen zijn vaak 8 meter. Een paal langs een grotere erfontsluitingsweg heeft een hoogte van 6 meter, langs een kleinere woonstraat en langs fietspaden staan vaak 4 meter hoge palen. :p

Wellicht dat ik deze volgend jaar neem

Lantaarnpalen langs gebiedsontsluitingswegen zijn vaak 8 meter. Een paal langs een grotere erfontsluitingsweg heeft een hoogte van 6 meter, langs een kleinere woonstraat en langs fietspaden staan vaak 4 meter hoge palen. :p

Wellicht dat ik deze volgend jaar neem
ja de hoogste vonken tikken die 4m aan

Back
Bovenaan