Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Pic or it didnt happenHeb er net eentje getest, hij gaat echt heel hoog. Als het windstil is, dan haalt hij met gemak de 8 meter.
Deze is helaas niet gefilmdPic or it didnt happen![]()
Lantaarnpalen langs gebiedsontsluitingswegen zijn vaak 8 meter. Een paal langs een grotere erfontsluitingsweg heeft een hoogte van 6 meter, langs een kleinere woonstraat en langs fietspaden staan vaak 4 meter hoge palen.Ik weet niet hoe hoog de gemiddelde lantaarnpaal is, maar hij ging wel die kant op. In ieder geval hoger dan wat ik ooit in een NL fontein gezien heb. Vond hem echt gaaf!
ja de hoogste vonken tikken die 4m aanLantaarnpalen langs gebiedsontsluitingswegen zijn vaak 8 meter. Een paal langs een grotere erfontsluitingsweg heeft een hoogte van 6 meter, langs een kleinere woonstraat en langs fietspaden staan vaak 4 meter hoge palen.
Wellicht dat ik deze volgend jaar neem
U kent het advies; pies nooit tegen de wind in?Het eerste wat ik af heb gestoken en tevens de alleerste film van mijn nieuwe camera.
Ben ontzettend happy met de kwaliteit, hoop dat jullie er van gaan genieten