GBV Melkbus

Fillumpie van GBV zelf;

Zo dan! Niks ten nadele van het perspectief die wat vertekend beeld kan geven, maar dat China filmpje hiervoor gaf lang niet zo'n goed beeld van de werkelijke hoogte als deze. Of hij de 8 meter haalt valt nog te bezien, maar een kleintje is het zeker niet

Het blijft lastig schatten op zo'n video en zeker vanuit dit perspectief. Ik zou het op basis van deze video schatten op tussen de 5 en 6 meter. Sowieso een mooie fontein die dit jaar ook door mij getest gaat worden.

wil niet heel lullig doen, maar dit is max 3,5 meter. Een rijtjes woning is ongeveer 8 meter hoog. Snap dat het lastig is een fontein te meten, maar zie zo vaak zulke overdreven nummers staan. Blijft wel een mooie fontein :)
De tuin is 6 meter breed. Ik weet zeker dat hij met gemak van de ene naar de andere schutting spuit hoor ;-)

doe mij de Bardarbunga maar, veel voller qua effect en lager geprijst. Ook hier jammer dat er geroepen word hij is X hoog en zo speciaal maar uiteindelijk een goeie fontein is maar meer ook niet.

Ik heb hem ook binnen. twee stuks heb ik er van die tegelijk de fik in gaan dinsdag. Zoals eerder aangegeven heel erg compact maar flink zwaar! Ben heel benieuwd.

Bijlagen

• IMG_4656.jpeg
    IMG_4656.jpeg
    1,9 MB · Weergaven: 30
Back
Bovenaan