the cigarman
VWC lid
Spijt dat ik hem niet heb afgestoken vanwege de wind.
Nou ja een bietje drogen doet misschien ook wonderen.
Nou ja een bietje drogen doet misschien ook wonderen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Hier kan ik me ook in vinden ja. Caiman duurt wel langer en is wat sneller op hoogte.Welke van Funke hebben we het dan over? Stak ook nog twee stuks White Cayman af maar die kunnen de Melkbus toch echt niet bij benen. Vooral qua volheid van het effect niet. Hadden ook meer last van de wind.
Hier dus andersom. Van Funke stak ik er direct na af, was hoger, voller en langduriger. Mijn Melkbus 3 meter max. Had ze zelfs nog extra gedroogd. Ik vraag me soms echt af of mensen wel weten wat een meter is, als ik hier foto's/films ook zie met de meters erbij vermeld... Maar ik zal wel weer de gek zijn.
Verder hartstikke goed dingetje voor een tientje hoor, begrijp me niet verkeerd.
Tweede niet aan toegekomen, mss tzt eens tevoorschijn toveren om die nog ns te testen.
Hmm voor zo'n prijs moet ik em zelf toch wel een keer aan het assortiment toevoegen...Momenteel al bij feestje voor €8,-
Ziet er zeker goed uit, maar nooit de White caiman gehad?Een topper van een fontein met de grootste stijghoogte die ik ooit gezien heb in een NL'se fontein. Deze maakt zeker indruk als je er naast staat.
White Caiman was ook zeker een topper, hoogte vergelijkbaar en duurde ook iets langer. Helaas is die niet of nauwelijks meer te koop en de Melkbus gelukkig wel.Ziet er zeker goed uit, maar nooit de White caiman gehad?