Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Trouwens wat een lol en domme figuren zitten er daar bij weco..
Whistling Cake Gratis tussen de 35 en 70€.. Dat wil zeggen 35,01€ en 69,99€.
Imagine gratis tussen 70 en 110€ oftwel 70,01€ en 109,99€
Wat zouden ze doen als je precies 70€ besteld? Zelfde geintje trouwens bij de 110€ grens..
Komt bij dat als je gewoon 2x besteld als je 107€ bv hebt je 1x de whistling Cake krijgt en 1x de imagine...
Zelfde bij de grotere bedragen..
Ook wel knap dat een NIEUW product in prijs verlaagd is.. In vergelijking met?
Bv de happy van 30,00€ voor 22,50€ lol? Splinternieuwe cake, nog nooit verkocht..
Asian Thunder Cake is ook mooi afgeprsijd van 15,00€?
En uiteraard vergeet ik de best of seven rows nog... Alweer voor 50,00€ lol, en ditmaal DRASTISCH in prijs verlaagd...
Van 60,00€ voor 50,00€... Als je het dan zo wilt doen doe het dan goed en neem die 65,00€ over die vorig jaar gebruikt werd als zijnde normale prijs..
Howling Ghost ook weer 10% goedkoper.. (lol)
Gelukkig hebben ze een bagger assortiment en koop ik op de thunders wss niks... Maar een stukje consumenten bescherming moet toch wel een keer iets gaan ondernemen.
Man man man, wat ben jij een zielig mannetje.
Heb je serieus alleen maar kritiek op importeurs / dealers / vuurwerk? Hier zit je te zaniken, bij goedkopervuurwerk zit je te zaniken en waarschijnlijk op nog meer dingen.
Ik heb alleen nog maar kritiek gelezen van jou. Begin zelf aub een winkel als je het zo goed weet, dan zal je zien dat het nog niet zo makkelijk is!
Dan zal ik toch nog maar is reageren op een paar opmerkingen van je:
Bij de gratis potten staat niet tot en met of t/m maar het woordje 'en'. Dit zou je kunnen zien als 'tot'. Ofwel, een gratis pot krijg je tussen de €35 en/tot €70. Op school zou je leren dat dit betekent dat het tot €69,99 is.
Je kan bij elke dealer 2 keer bestellen zodat je 2 potten zou krijgen, dus wat heeft dat te maken met de domheid van de mensen bij GBV-WECO?
De Best of Seven Rows heeft een verlaging van €10 á €15. Volgens mij is dat toch een drastisch verlaagde prijs? Ach ja, zelfs 40% korting is niet genoeg voor je, het liefst zou je je vuurwerk natuurlijk gratis krijgen?
Howling Ghost 10% eraf is toch prima? Ik snap echt jou punt niet...
@ Slomo: Laten we hier aub geen discussie gaan houden en dit topic schoon houden, we snappen je punt...
Mooi, ik zie daar de 100k voor een schappelijke prijs voorbij komen. Heb die rol vorig jaar gehad en vond het voor NL best te doen voor dat geld.