GBV Folder 2011/2012

Super, vuurwerk houten is volgens mij altijd de eerste die de GBV folder online zet.
Dankjewel hiervoor.

er staat een foutje bij de asian bulkpack prijs.
In de aanbiedingsmap en asian map twee verschillende prijzen.

De prijs vorig jaar was € 29.50 en dit jaar is de prijs verlaagd naar € 25.00.

Dit was ik nog vergeten aan te passen op de website.
Bij deze alsnog gebeurd.

Mooie folder.. Kuck Kuch... Jammer dat het echt een weco folder is.. Aardig wat onwaarheden lol...

jammer!

Thnx voor de folder tho!

De winkel waar ik bestel heeft altijd adviesprijzen van de importeur.
Dus stel rotjes waren €0,99 en de adviesprijs is dit jaar €0,95 dan wordt het ook die prijs.
Zijn dit ook de adviesprijzen? Of doen jullie sommige artikelen veranderen les prijs?

En bedankt voor de folder man! Ook enig idee wanneer Onlinevoorverkoop open gaat? Staat medio november dus zal wel komende week zijn ofzo. Een winkel zei dat het deze week zou gebeuren.

Groetjes en alvast bedankt! :D

Trouwens wat een lol en domme figuren zitten er daar bij weco..

Whistling Cake Gratis tussen de 35 en 70€.. Dat wil zeggen 35,01€ en 69,99€.
Imagine gratis tussen 70 en 110€ oftwel 70,01€ en 109,99€

Wat zouden ze doen als je precies 70€ besteld? Zelfde geintje trouwens bij de 110€ grens..

Komt bij dat als je gewoon 2x besteld als je 107€ bv hebt je 1x de whistling Cake krijgt en 1x de imagine...

Zelfde bij de grotere bedragen..

Ook wel knap dat een NIEUW product in prijs verlaagd is.. In vergelijking met?

Bv de happy van 30,00€ voor 22,50€ lol? Splinternieuwe cake, nog nooit verkocht..

Asian Thunder Cake is ook mooi afgeprsijd van 15,00€?

En uiteraard vergeet ik de best of seven rows nog... Alweer voor 50,00€ lol, en ditmaal DRASTISCH in prijs verlaagd...

Van 60,00€ voor 50,00€... Als je het dan zo wilt doen doe het dan goed en neem die 65,00€ over die vorig jaar gebruikt werd als zijnde normale prijs..

Howling Ghost ook weer 10% goedkoper.. (lol)

Gelukkig hebben ze een bagger assortiment en koop ik op de thunders wss niks... Maar een stukje consumenten bescherming moet toch wel een keer iets gaan ondernemen.

Oja de 100k rol van China red is goedkoper dan de 39,50€ dat die bij Weco kost...

Nu extra korting of geld een andere importeur niet:D en is er eigenlijk geen andere prijs mogelijk..

Trouwens wat een lol en domme figuren zitten er daar bij weco..

Whistling Cake Gratis tussen de 35 en 70€.. Dat wil zeggen 35,01€ en 69,99€.
Imagine gratis tussen 70 en 110€ oftwel 70,01€ en 109,99€

Wat zouden ze doen als je precies 70€ besteld? Zelfde geintje trouwens bij de 110€ grens..

Komt bij dat als je gewoon 2x besteld als je 107€ bv hebt je 1x de whistling Cake krijgt en 1x de imagine...

Zelfde bij de grotere bedragen..

Ook wel knap dat een NIEUW product in prijs verlaagd is.. In vergelijking met?

Bv de happy van 30,00€ voor 22,50€ lol? Splinternieuwe cake, nog nooit verkocht..

Asian Thunder Cake is ook mooi afgeprsijd van 15,00€?

En uiteraard vergeet ik de best of seven rows nog... Alweer voor 50,00€ lol, en ditmaal DRASTISCH in prijs verlaagd...

Van 60,00€ voor 50,00€... Als je het dan zo wilt doen doe het dan goed en neem die 65,00€ over die vorig jaar gebruikt werd als zijnde normale prijs..

Howling Ghost ook weer 10% goedkoper.. (lol)

Gelukkig hebben ze een bagger assortiment en koop ik op de thunders wss niks... Maar een stukje consumenten bescherming moet toch wel een keer iets gaan ondernemen.

Man man man, wat ben jij een zielig mannetje.
Heb je serieus alleen maar kritiek op importeurs / dealers / vuurwerk? Hier zit je te zaniken, bij goedkopervuurwerk zit je te zaniken en waarschijnlijk op nog meer dingen.
Ik heb alleen nog maar kritiek gelezen van jou. Begin zelf aub een winkel als je het zo goed weet, dan zal je zien dat het nog niet zo makkelijk is!

Dan zal ik toch nog maar is reageren op een paar opmerkingen van je:

Bij de gratis potten staat niet tot en met of t/m maar het woordje 'en'. Dit zou je kunnen zien als 'tot'. Ofwel, een gratis pot krijg je tussen de €35 en/tot €70. Op school zou je leren dat dit betekent dat het tot €69,99 is.

Je kan bij elke dealer 2 keer bestellen zodat je 2 potten zou krijgen, dus wat heeft dat te maken met de domheid van de mensen bij GBV-WECO?

De Best of Seven Rows heeft een verlaging van €10 á €15. Volgens mij is dat toch een drastisch verlaagde prijs? Ach ja, zelfs 40% korting is niet genoeg voor je, het liefst zou je je vuurwerk natuurlijk gratis krijgen?

Howling Ghost 10% eraf is toch prima? Ik snap echt jou punt niet...

@ Slomo: Laten we hier aub geen discussie gaan houden en dit topic schoon houden, we snappen je punt...

Laatst bewerkt:
Man man man, wat ben jij een zielig mannetje.
Heb je serieus alleen maar kritiek op importeurs / dealers / vuurwerk? Hier zit je te zaniken, bij goedkopervuurwerk zit je te zaniken en waarschijnlijk op nog meer dingen.
Ik heb alleen nog maar kritiek gelezen van jou. Begin zelf aub een winkel als je het zo goed weet, dan zal je zien dat het nog niet zo makkelijk is!

Dan zal ik toch nog maar is reageren op een paar opmerkingen van je:

Bij de gratis potten staat niet tot en met of t/m maar het woordje 'en'. Dit zou je kunnen zien als 'tot'. Ofwel, een gratis pot krijg je tussen de €35 en/tot €70. Op school zou je leren dat dit betekent dat het tot €69,99 is.

Je kan bij elke dealer 2 keer bestellen zodat je 2 potten zou krijgen, dus wat heeft dat te maken met de domheid van de mensen bij GBV-WECO?

De Best of Seven Rows heeft een verlaging van €10 á €15. Volgens mij is dat toch een drastisch verlaagde prijs? Ach ja, zelfs 40% korting is niet genoeg voor je, het liefst zou je je vuurwerk natuurlijk gratis krijgen?

Howling Ghost 10% eraf is toch prima? Ik snap echt jou punt niet...

@ Slomo: Laten we hier aub geen discussie gaan houden en dit topic schoon houden, we snappen je punt...

Oja, je laatste zin zo afsluiten maar vooraf wel een heel betoog dat ik de boosdoener ben?

Heb ik veel kritiek? Yep ben een perfectionist en ernstig tegen onrecht. En helaas is het nodig want aan je post te zien val je inderdaad voor wat marketing stunts.. Niet jou schuld persoonlijk meer die van het de algemene mensheid.

Dus ok ik voor geen discussie maar reply dan ook niet op mijn posts! beetje hypocriet he! Alles proberen te weerleggen en uiteindelijk zelf opperen om niet te gaan discussieren..

Goedkopervuurwerk, vuurwerk4all en gbv weco zijn alle 3 een drama in mijn ogen? Mag ik dat niet verkondigen? Mag ik niet hopen dat jullie ogen open springen?

Daarnaast heb ik een eigen bedrijf dus ik weet dat het lastig is, maar ik neem geen mensen in de maling en eerlijkheid is heel belangrijk! Dan trek je de meeste klanten. En nu trek je alleen het volk wat wss niet nadenkt en alles zo maar over neemt!

Over de gratis potjes, tuurlijk begrijp ik dat, maar sla een random folder/site open en je ziet dat ze daaraan gedacht hebben! Alleen Weco niet lol..

Het dubbel bestellen was een kleine hint om wat meer profijt van de acties te hebben..!!

Die best of 7 rows heeft geen prijs verlaging!!!! Dat ding was vroig jaar ook al 50€, een geen cent meer waard trouwens! En toen was hij AFGEPRIJSD in plaats van de prijs van 65€, dit jaar is hij drastisch in prijs verlaagd van 60€ voor 50€? Dit is toch gewoon onzin? Dat ding kost 50€ klaar basta..

Daarnaast opper ik wel 10 punten en probeer je er maar 3 te weerleggen dus helaas is je betoog wat aan de zwakke kant!

Ja ik ben negatief en kritisch maar dat mag toch ook zeker wel als een bedrijf binnen 3 dagen een omzet bewerkstelligd van waarschijnlijk zo een 5 Miljoen...?

Is er trouwens al een datum bekend voor de demo? Deze zou begin november geschoten worden met de nieuwe producten heb ik vernomen.

Edit: algemene demo van GBV bedoel ik. Niet die van vuurwerkhouten.

Laatst bewerkt:
De datum van de winkeliersdemo wordt over het algemeen niet publiekelijk bekend gemaakt.

Maar het is correct dat deze begin november gehouden wordt.

Mooi, ik zie daar de 100k voor een schappelijke prijs voorbij komen. Heb die rol vorig jaar gehad en vond het voor NL best te doen voor dat geld.

Back
Bovenaan