Gate of Heaven 2

Ik moet wel eerlijk bekennen dat deze gister veel beter overkwam dan op de 1e demo.
Zo ook wat andere Royal producten.

Precies dit kwam in mij op. Deze nr. 2 ziet er top uit! Prachtige dunne gouden tails en een mooie blauwe kleur. Ook vind ik het mooi dat de salutes allemaal op het einde zitten.

Filmpje van Acyrus is erg goed. Ik denk dat de mensen die twijfels hadden zich op basis van dit filmpje nu wel tot een concrete keuzen kunnen komen.

Dit mag naar het uitziet met recht de titel budgettopper dragen. Goed gedaan Royal!

Gisteren deze cake weer gezien en ook dit is een echte budgettopper. Prima bak. (Goud zou iets dikker mogen maar wat wil je voor deze prijs:p)

Zit er nou erg veel verschil tussen deze en de Heavy legend 25? Ik kan deze voor 10,- krijgen en de Heavy legend 25 voor 14,50. Heb niet zoveel meer te besteden dus wat zal ik doen?

Zit er nou erg veel verschil tussen deze en de Heavy legend 25? Ik kan deze voor 10,- krijgen en de Heavy legend 25 voor 14,50. Heb niet zoveel meer te besteden dus wat zal ik doen?

De effecten van de heavy 25 blijven iets langer hanger. Daarnaast hebben ze beide paarse sterren maar buiten dat om vind ik de effecten niet op elkaar lijken ik vind persoonlijk het effect van de Royal iets te snel "spreiden". Bekijk van beide de filmpjes even en trek je eigen conclusie. voor die laatste €5 moet je niet te moeilijk gaan doen. het immer jammer om €5 te besparen, maar dat je de cake niet mooit vind. Dan gooi je €10 weg...

Nu ik het nog eens goed bekijk lijken ze inderdaad minder op elkaar dan ik eerst dacht. Ik ga er nog even over slapen, er zijn nog een paar dagen om over de laatste dingetjes te beslissen :)
Bedankt iig

Ziet er goed uit op dat straatfilmpje! Kreeg 2 van deze en de witchcraft als vervanging voor de killer instinct, lijkt me niet een hele slechte deal! De baby was niet echt onder de indruk..

NOu had m ook afgestoken, waarom gaan die rotdingen allemaal verkeerd om aan? Reserve lont is hoort toch met de finale te beginnen? Bij mij was dit dus niet het geval.. Maar desondanks wel een erg schoon potje!

Back
Bovenaan