Gate of Heaven 2

Ik kijk liever naar de uitwerkingen dan naar het aantal gram. Ik vind dat de boeketten ook bij deze prijs passen, en of ze daarvoor 5 of 15 gram gebruiken, dat maakt mij niet zoveel uit.

Of ze dan 5 of 15 gram gebruiken zit nogal een verschil in, maar ik snap je punt. Het gaat uiteraard om de uitwerking.

In de finale van de demo zijn in het begin (na de solid stone en swirling daisy) van elke gate of heaven 6 stuks geschoten. Hier kan je goed zien wat de mogelijkheden zijn met deze potjes. Voor de gene die nog twijfelen: de film van FPM op vimeo geeft de kleuren redelijk goed weer.

Bedankt genius, ik heb nu alle 3 de producten gezien via hun startpost video en ik moet zeggen dat ik echt een heel ander beeld heb gekregen van deze cake's! In positieve zin dan.

Voor mij geldt eigenlijk wel het zelfde als voor MasterBSC, in positieve zin heb ik mijn mening ook wat bij moeten stellen. Bedankt voor de tip Genius! Ik schrijf van alle drie twee cakes op mijn lijstje.

Hier ook maar is naar FPM gesurfd. En besloten 1 en 2 op mij lijst te zetten. Nummer 3 blijft gewoon mij smaakt helemaal niet.

Deze nr.2 gaat bij mij ook mee voor in de vooravond. Leuk ding voor spotprijsje, en beste van de reeks m.i.

Schitterend bakje !
Mooie golden strobe en een leuke salute finale.
En de prijs is voor 25 schoten gewoon top te noemen.
Gaat er zeker bij komen dit jaar.

tja het is jammer dat hij zo slecht op de film staat .
maar hij heeft wel een goede burst en dan is denk ik wel zo belangrijk

Deze aankomende week met een groot aantal spul wel bestelen. Moet wel zegen dat ik jammer vind dat VWC het Qua films wel een stuk slechter doet dan FPM :)

beter dan die 3 heavy potjes die in die box van 25 euro zitten. Heb zelf 2 van deze besteld. Kreeg op de 11.95 nog keer 10 procent korting dus altijd leuk voor zo weinig geld.

Vond hem zeker niet tegen vallen op de demo zaterdag, hier het filmpje maar effect komt in het echt toch wat beter over dan op film.

Back
Bovenaan