Gate of Heaven 1

3x Doorgelont, gefilmd uit de losse pols. Echt goede bakkies, volgend jaar meer van!

Had er dit jaar 2 gekocht 1 x doorgelont los met de Heavy legend 16 shots en de dejavu van lesli die ik voor 3,25 gekocht had. Ideaal dat de Gate of Heaven serie een reserve lont heeft, zo kan je er mooie projectjes mee maken. Ter vergelijking met de Heavy legend 16 shots (in mijn ogen toch zijn grootste concurrent) heeft de de GOH 1 grotere boeketen en zijn de burstknallen van de boeketen ook harder. Jammer genoeg knallen de salutes even hard als de normale boeketen maar dat komt mede omdat deze al vrij hard knallen. Het enige voordeel van de Heavy legend 16 shots is dat de salutes echt vele malen harder zijn dan die van de GOH 1. In mijn ogen wint dan ook de GOH 1 van de heavy legend 16 shots. Ik ben van plan om dit jaar niet meer kleine cakes te kopen maar voor de Gate of Heaven 1 wil ik maar al te graag een uitzondering maken. Mede doordat de ik voor de prijs (6,50) geen betere kan bedenken en deze heerlijk door te lonten zijn.

Hierbij mijn kleine combo´s :)

1388517309688.jpg1388520622200.jpg

Laatst bewerkt:
Had 5 van deze cakes opéénvolgend doorgelont met groene visco om aan het begin van m'n consumenten show te schieten. Was positief verrast van de boeketten en burst die uit deze budget cake kwam! Zie hieronder het filmpje van één cake:

Vanwege de regen om 00:00 tijdens de jaarwisseling heb ik dat moment niet gefilmd.
Om te zorgen dat de Gate of Heaven 1 toch in de video komt ben ik opzoek naar een video.
Heeft er iemand een filmpje die ik mag gebruiken?

Hierbij mijn video van afgelopen jaarwisseling.

Vanwege de regen om 00:00 tijdens de jaarwisseling heb ik dat moment niet gefilmd.
Om te zorgen dat de Gate of Heaven 1 toch in de video komt ben ik opzoek naar een video.
Heeft er iemand een filmpje die ik mag gebruiken?

Wat mij betreft mag je hem wel gebruiken.

Back
Bovenaan