Gate of Heaven 1

Blijft een topper voor het geld. Goede harde burst met mooie felle kleuren en ook die ti-salute erbij is heel vet. Komt er volgend jaar zeker weer in. Deze cake is alles behalve een miskoop!

Gister 12x Gate of Heaven 1 tegelijkertijd gezien! Bleken er naast de rode en blinker stars groene sterren tussen te zitten! Meer mensen dit gehad? Had er persoonlijk geen last van!

Was gewoon weer een budgettopper!
Hele berg van deze kleine rakkers erdoor gestookt en ze blijven voor het geld erg goed!
Had er enkel 1 die aan de onderkant een paar schoten eruit flopte.
Maar goed dat kan gebeuren door een slapende chinees.

Eigenlijk zou deze cake beschikbaar moeten zijn in allerlei verschillende kleuren en dan mogen die andere kleuren best een euro duurder zijn. Dan kan je heel gemakkelijk een multicolor projectje maken! :cool:

mahh op zich wel ja maar hij is al zonder kortingen flink gestegen afgelopen jaren. Maar idd naast rood zouden bijv blauw geel groen oranje wel moeten kunnen.

Voor een budget pot is dit echt een topper vooral met korting.
Harde burst en vrij groot boeket.
Deze pot is crisisbestendig.

Hoewel ik al vermeld heb dat dit potje zeer goed is voor wat je betaald, wil ik dit na gister nog een keer mededelen. potjes presteren zeer constant en grote boeketten. Minpunt is wel dat Royal ieder jaar de prijs verhoogd waardoor deze volgend jaar waarschijnlijk de 10eu zal gaan aantikken( kijkende naar de vorige prijsstijgingen). Gelukkig zijn er altijd nog freakkortingen die de prijs rond de 5,- eu laten dalen. Waardoor het in mijn ogen de beste budget cake is in Nederland.

Heb hem afgelopen oud en nieuw voor het 3e jaar op rij gehad, blijven echt heerlijke cakes. Dit is zeker een blijvertje. Stak hem per 5 af, geeft een lekker geweld!!

Back
Bovenaan