Garden Party 3 [ass]

Wat een geweldige box was dit zeg. Als ik hem volgend jaar weer voor de zelfde prijs kan kopen / zometeen in de outlet dan komt hij er zeker weer bij.

Ik had de GP 3 en dit was ook meteen mijn eerste ervaring met pangu. De verwachting die ik had naar het bekijken van diverse filmpjes heeft totaal hier aan voldaan. Ik zal voor volgend jaar zeker weer pangu aan willen schaffen.

2016 versie hier van weg mogen stoken. Stukken indrukwekkender dan de Garden Party 1 en 2 uit 2018. Mijn ervaring was bij deze cakebox dat het een stuk mooier afgerond was en het tempo iets hoger. Ik moet de beelden nog terugkijken maar vond dit wel één van de spektakelstukken van de avond.

Ik had een 2018 batch (ondanks dat een 2017 was beloofd) en had hem juist gekocht omdat ie wat langzamer zou gaat dan de doorsnee box, de 2018 die ik had ging idd sneller dan verwacht.

Ik had ze alle 3 (de Garden Party's) en deze leek mij de minste, maar eigenlijk vond ik hem ook gewoon super gaaf!

Dit was batch 2017.

Dit jaar met zijn broertje Garden Party 2 voor het eerst in de collectie. Na al die goede verhalen en filmpjes hier erg enthousiast geworden :D

Back
Bovenaan