Fireworkfreakz19
VWC lid
Heb deze box ook voor het eerst dit jaar dus ben heel benieuwd hoe die het in de straat doet
Het flimpje ziet er in iedere geval goed uit
Het flimpje ziet er in iedere geval goed uit
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Dit lijkt mij een hele mooie box. Twijfel om hem te gaan bestellen. Zijn er toevallig nog meer straatfilms?
Dit lijkt mij een hele mooie box. Twijfel om hem te gaan bestellen. Zijn er toevallig nog meer straatfilms?
Dit is een ondergewaardeerde topper. Alles ziet hier in! De blinkers van de Colorful City, het kruipende pixie dust goud van de Yellow River. Lekkere Chry Crackling in de finale cake. Als je goed kijkt, lijkt deze heel erg op de Breda Finest.
Dit is een ondergewaardeerde topper. Alles ziet hier in! De blinkers van de Colorful City, het kruipende pixie dust goud van de Yellow River. Lekkere Chry Crackling in de finale cake. Als je goed kijkt, lijkt deze heel erg op de Breda Finest.
Volgens mij is dit de 2017 versie. Filmpje is van rommetje. Wat me opvalt is dat ie een stuk rapper schiet dan daarvoor, eerst duurde deze bak ruim 3 minuten en nu zo'n 2,5 minuut.
Ik wil ´m voor dit jaar wel graag! Ik vind een 100 shots bak echt goed, maar ik wil ook wel een keer een bak die wat langer doorschiet. Je kon ´m in meerdere freakacties voor rond de 125 euro krijgen volgens mij, dus dat vind ik zeker wel een goede prijs! En wat je zegt, waarom illegaal als je dit soort prachtige boxen in Nederland kan kopen.