Garden Party 1 [ass]

Dit lijkt mij een hele mooie box. Twijfel om hem te gaan bestellen. Zijn er toevallig nog meer straatfilms?

Prachtig blok! Duurt erg lang door zijn rustige schiettempo, maar als stand-alone kun je er mooi van genieten! Zit af en toe een leuke tempoversnelling in.

Dit is een ondergewaardeerde topper. Alles ziet hier in! De blinkers van de Colorful City, het kruipende pixie dust goud van de Yellow River. Lekkere Chry Crackling in de finale cake. Als je goed kijkt, lijkt deze heel erg op de Breda Finest.

Volgens mij is dit de 2017 versie. Filmpje is van rommetje. Wat me opvalt is dat ie een stuk rapper schiet dan daarvoor, eerst duurde deze bak ruim 3 minuten en nu zo'n 2,5 minuut.

Dit is een ondergewaardeerde topper. Alles ziet hier in! De blinkers van de Colorful City, het kruipende pixie dust goud van de Yellow River. Lekkere Chry Crackling in de finale cake. Als je goed kijkt, lijkt deze heel erg op de Breda Finest.

Ik vond hem ook super. Ik had nog de 2016 versie, dus die met een redelijk laag tempo. Mede hierdoor en omdat die allemaal verschillende effecten heeft die niet per se bij elkaar moeten horen, heb ik deze los verwerkt in een show. Ging erg lekker. Spinners, blink, cracking palms, goud, alles in 30mm en perfect rond met goede burst!

Erg goede box, mensen kwamen vragen of dit wel legaal was. Volgend jaar komt deze weer in de collectie!

20171228_144620.jpg

Ik had ook de Garden Party I 2017 versie. Helaas geen film van, omdat het in de avond goed regende en de externe mic. hier niet tegenkon.

Maar deze box... geen reden meer om illegaal te kopen! Dat meen ik echt. Enorme uitwerkingen, goede burstknal, zeer goede vulling van boeketten, lekker tempo, heerlijke laatste cake. Dit is echt een hele goede box! Valt in mijn top 5 van de boxen die ik had.

Heb er enorm van genoten en de buren zaten er ook van te kijken dat dit gewoon legaal was.

Voor 2019/2020 staat deze weer op de lijst (aankomend oud en nieuw sla ik over wat vuurwerk betreft). Dit is echt enorm goede box en verdient mijn eerste reactie van 2018:D

Ik wil ´m voor dit jaar wel graag! Ik vind een 100 shots bak echt goed, maar ik wil ook wel een keer een bak die wat langer doorschiet. Je kon ´m in meerdere freakacties voor rond de 125 euro krijgen volgens mij, dus dat vind ik zeker wel een goede prijs! En wat je zegt, waarom illegaal als je dit soort prachtige boxen in Nederland kan kopen.

Volgens mij is dit de 2017 versie. Filmpje is van rommetje. Wat me opvalt is dat ie een stuk rapper schiet dan daarvoor, eerst duurde deze bak ruim 3 minuten en nu zo'n 2,5 minuut.

Klopt, was inderdaad de 2017 versie

ik mis de spinners in cake 1, maar maakt het als nog een hele vette box. Toch wel een beetje spijt dat ik deze als nog niet erbij had genomen. Voor volgend jaar staat deze zeker op mijn lijstje bedankt voor het filmpje!

Het hogere tempo van de 2017 batch doet deze bak goed. Ben blij dat ik deze bak heb vastgelegd voor aankomende jaarwisseling

Ik wil ´m voor dit jaar wel graag! Ik vind een 100 shots bak echt goed, maar ik wil ook wel een keer een bak die wat langer doorschiet. Je kon ´m in meerdere freakacties voor rond de 125 euro krijgen volgens mij, dus dat vind ik zeker wel een goede prijs! En wat je zegt, waarom illegaal als je dit soort prachtige boxen in Nederland kan kopen.

Zelfs voor 110 euro in Leeuwarden ;)

Back
Bovenaan