Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik vind het wel redelijk gek. Want wat je eigenlijk zegt met deze testen is dat je de batch testen en alle andere testen niet vertrouwd. Als je vuurwerk invoert heb je per product een certificaat voor CE keurmerk en alle rapporten ernaast.
ook vraag ik me af of dit met alle producten gedaan wordt die vanuit het buitenland komen met keurmerken. Want dan hebben ze nogal wat werk van denk ik.
Ik heb ook al vernomen dat er dit jaar echt al veel meer testen zijn geweest dan andere jaren. En dat met elke zucht of scheet er iets van gezegd wordt. Maar goed, we wachten rustig af.
greetzzz
Dat punt probeerde ik dus ook al naar voren te brengenOf stelt het VROM hogere eisen dan de richtlijn stelt? Dat mag namelijk niet.
Ik ben wel voor het goed testen van vuurwerk op veiligheid natuurlijk. Maar elk jaar blijkt weer dat hoeveel je ook test er altijd producten doorheen glippen die niet aan de kwaliteitseisen voldoen, denk aan een silver salute waarbij bombettes niet hoger dan een paar meter knalde of de thunder smoke van afgelopen jaar. In het kader van veiligheid juich ik testen toe maar als er bijvoorbeeld wat meer pts inzit daar wordt een cake echt niet onveiliger door en moeten ze soepel mee omgaan imho
Er is besloten om de CE-keuring in te voeren in Nederland maar de oude keuring is gewoon niet afgeschaft, waardoor producten nu twee keer worden gekeurd? Jeminee wat een onefficiente bureaucratische onzin is dat! Weg met die Nederlandse regels en keuringen, of stap uit de Europese Unie, één van de twee.
Inderdaad naast dat die regelgeving erg krom is, wordt hierdoor de prijs van de cakes in Nederland erg opgedreven. De importeurs moeten al die dure keuringen toch terugverdienen...
Ik denk niet dat er zo'n samenzwering achter zit, anders zou Schuurmans allang de grootste zijn geweestRoyal Fireworks is een bedrijf wat nu te maken krijgt met tegenwerking van autoriteiten, die de bureaucratie vooral misbruikt om de oude kliek in het zadel te houden.
Ik denk niet dat er zo'n samenzwering achter zit, anders zou Schuurmans allang de grootste zijn geweest![]()
voor de rest weer goeie maatschappijkritische post van je, dudeme like, but keep it pyro hè
![]()