Garden of Eden

Als hij weer op de site staat neem ik aan dat ze hem wel gewoon mogen verkopen,maar we zullen het vanzelf wel horen.

Ik wordt een beetje heel errug moe van al die geruchten. Natuurlijk,is het niet te hopen dat het wel zo is. Ik geef er een flinke duit aan uit dus vandaar eigenlijk. Als ze nu ineens niet meer verkocht mogen worden hadden ze wel wat eerder aan de bel kunnen trekken.:shocked:

Heel herkenbaar happiness. Dat gevoel had ik ook vanmiddag toen ik het te horen kreeg. Maarja, laten we maar even afwachten tot er iets officieel itkomt.

Ik wordt een beetje heel errug moe van al die geruchten. Natuurlijk,is het niet te hopen dat het wel zo is. Ik geef er een flinke duit aan uit dus vandaar eigenlijk. Als ze nu ineens niet meer verkocht mogen worden hadden ze wel wat eerder aan de bel kunnen trekken.:shocked:

Ooit geweten dat VROM ook nog in December tests uitvoert? en dan alsnog iets kan afkeuren?

heb dit artikel ook besteld.. dus hoop dat het geruchten zijn..

Dat hoop ik ook.

Zou wel een domper zijn, eerst een aantal nieuwe artikelen niet op tijd in NL en vervolgens een topper die niet door de keuring komt.

Op de site van Hol Vuurwerk staan de GOE en de Secret Treasure ( golden power ) nog steeds op de site, dus zal het allemaal niet een beetje overdreven zijn ?

Ik heb zelf de meneer van Hol gesproken en hij leek aardig serieus over te komen.. De GOE was al uit de showroom gehaald.

Ik heb zelf de meneer van Hol gesproken en hij leek aardig serieus over te komen.. De GOE was al uit de showroom gehaald.

Toch kun je hem nog steeds via de webshop bij hem bestellen en dat lijkt mij dan toch een eerste stap om te maken mocht het zo zijn. Maar we gaan het afwachten.

Ja hij wist het zelf ook nog niet zeker maar de beste meneer vertelde mij dat er gister dus stuk of 20 getest waren door de VROM. Inderdaad afwachten.

Ik heb de GOE gister weer eens live gezien en moet zeggen dat ik er niet heel warm meer van werd. Vorig jaar werd ie met de demo beter...wie weet dit jaar ook. Maar voor wat ik gister zag laat ik m lekker staan. Er is beters te krijgen voor dat geld.

Gaan we de Goe nu ineens weer afkraken.:D

Goed lezen en dan merk jij dat viva la bang hem niet afkraakt maar vind dat deze box minder is geworden en dat is zijn goed recht. Persoonlijk heeft deze box mij zelf ook nooit kunnen charmeren, hij heeft het namelijk gewoon net net voor mij, vorig jaar niet en dit jaar ook niet.

je moet er van houden heb Hem bij orthen ook in het echt gezien en tja het is een lekkere rambak. Maar de Imortal gold stond mij ook meer aan. Ieder zijn smaak :)

Ik vind die eerste cake hiervan zo'n beauty, die felle bijzondere kleurencombi's...Royal is goed in kleur, daarom maar de Freezing Steel besteld maar als die eerste cake hiervan los te koop zou zijn wist ik het ook wel. In de box als geheel zou ik hem pas later naar voren laten komen, en de goudcakes wat meer spreiden.

Heb ook gehoord dat VROM tientallen hebben meegenomen om te testen. Lui willen zeker hun stookmomentje nemen :D nou maar hopen dat ze hem door laten gaan...zou anders beste strop zijn voor Royal en teleurstelling voor alle consumenten die hem besteld hebben, met gedoe voor de winkeliers. En wat is een CE dan nog waard, als VROM het dan zelf weer afkeurt? Beetje eigen glazen ingooien...

Denk dat het dan wel een behoorlijke strop word voor royal. Gezien er dan wel een prijs verhoging nodig word in 2014. En niemand hier zit op een verhoging te wachten.

Vind het altijd wel opvallend dat er gelijk weer zo heftig gereageerd wordt. Het is echt niet mijn bedoeling om anderen op hun vingers te tikken. Ieder zijn mening zou ik zeggen. En idd smaken verschillen gelukkig.:wink:

Het zal allemaal wel loslopen toch, goa is volgens mij al landelijk uitgeleverd. Heb vanmiddag nog een bunkertje vol gezien.

Vind het altijd wel opvallend dat er gelijk weer zo heftig gereageerd wordt. Het is echt niet mijn bedoeling om anderen op hun vingers te tikken. Ieder zijn mening zou ik zeggen. En idd smaken verschillen gelukkig.:wink:

Haha ik heb het even nagelezen en ik vind helemaal niet dat er heftig wordt gereageerd hoor en jij tikt niemand op de vingers, althans die gedachte had ik iig niet bij jou. :cool:

Back
Bovenaan