Garden of Eden 2.0

Ik hoop het eigenlijk niet! Want dan ga ik hem missen en krijgt ANO een bekeuring voor vroegtijdig afsteken.
De demo is de 29e :D Zou leuk zijn als we hem dan te zien krijgen, maar er is zó veel leuks waarop we zitten te wachten...

How de 29ste inderdaad....:bonk:Alleen jammer dat ze hem daar dus niet gaan schieten.

Is vanavond geschoten bij demo van Vuurwerkwinkel Enschede. Ik vond hem niet de wowfactor hebben. Kwam misschien ook omdat ze hem apart aanstaken. Met de burst zat het in elk geval wel weer goed.

Hierbij filmpje. Heb de cakes achter elkaar gezet met video editing. Helaas schoten ze de cakes los. Hierdoor ontbrak het wow-effect volledig. Desondanks mooie kleuren en afwisseling. Hopelijk geeft de video jullie toch een beetje inzicht in hoe de box er echt uit moet zien.

GOE2.0 betekend dus eigenlijk tov GOE1.0 dat de saluutschoten zijn vervangen door fluiters, en alles een tikkie zachter:bonk:

Sorry maar ik vind dit geen waardige vervanger van de GOE 1.0... Alles wat de GOE 1.0 had dat mis ik in deze cakebox. Op de video komt die trouwens ook heel slordig over.

Vindt het op film zeker niet slecht en ben blij dat ik hem al besteld heb. Zal proberen deze te filmen met de jaarwisseling! :)

Garden of Eden ook net besteld al ben ik benieuwd welke versie ik krijg want ze hadden er heel weinig op voorraad, met een beetje mazzel is het nog een oude, al vind ik deze versie ook prima hoor! voorgaande jaren was ie steeds net uitverkocht maar nu gaan we m mee maken :) komen nog paar rubro en vuurwerktotaal doorlont bakken bij :)

Garden of Eden ook net besteld al ben ik benieuwd welke versie ik krijg want ze hadden er heel weinig op voorraad, met een beetje mazzel is het nog een oude, al vind ik deze versie ook prima hoor! voorgaande jaren was ie steeds net uitverkocht maar nu gaan we m mee maken :) komen nog paar rubro en vuurwerktotaal doorlont bakken bij :)

Oude is afgekeurd en moest terug naar de importeur, dus denk niet dat je de oude krijgt!

maakt niet uit, dit is ook een topper. snap die frustatie's niet zo. het is nog steeds een hele mooie bak voor het geld :)

Ik snap de commotie ook niet zo. Mooie nieuwe bak, niks mis mee, afgaande op de film. Garden of Eden 1 was gewoon overhyped... Persoonlijk vond ik de oorspronkelijke GoE nooit zo boeiend (die hier natuurlijk niks mee te maken heeft want het is een anders product, dus ze staan los van elkaar).

Ik snap de commotie ook niet zo. Mooie nieuwe bak, niks mis mee, afgaande op de film. Garden of Eden 1 was gewoon overhyped... Persoonlijk vond ik de oorspronkelijke GoE nooit zo boeiend (die hier natuurlijk niks mee te maken heeft want het is een anders product, dus ze staan los van elkaar).

ik wil hier toch ff iets op zeggen. Je zegt dat ze los van elkaar staan, maar dat is gewoon simpelweg niet zo. Dan noem je het geen GOE 2.0. Dus het staat er zeker niet los van en het wekt zeker bepaalde verwachtingen.
Ik vind de 2.0 niet zo vet als de gewone. Die vond ik namelijk gewoon erg goed en was vorig jaar een van de toppers bij mij in de straat. Nu wil ik de nieuwe gewoon niet hebben. Overhyped? Nee, ik vond het gewoon een goed product en ik vind de 2.0 gewoon minder.
greetzz

De GOE was zeker niet overhyped gewoon 3 minuten rammen.Misschien niet de meest vernieuwende effecten maar als geheel was het een geweldige bak.

dat is precies waar mn verwarring vandaan kwam hehe we zien wel, ik heb m iig besteld samen met de celebration :)

Uiterst teleurstellend. Wat een drama, kleine formaat cakes met dito tubes en een maximale kruitvulling van slechts 12,5gr per schot. Cake zelf maximaal 317gr. Doosje zelf weegt volgens mij de helft van de originele Garden of Eden. Dit in combinatie met de adviesprijs van 169,00 wat ik hiervoor moet betalen, voel ik mij toch wel opgelicht. Dit kan echt niet goed zijn!! Dit is al de zoveelste teleurstelling vandaag. Niet meer normaal.

Heb vandaag ook vernomen dat de garden of eden 2.0 gescheiden verpakt zit. De verkooppunten krijgen dus 6 verschillende kartonnen, 1 met cakes a, 1 met cakes b en zo verder. Dit heeft royal gedaan voor het geval er 1 van de potten afgekeurd zou worden. Dan zouden niet alle boxen vernietigd hoeven worden maar alleen die eene cake.

Dat betekend dus voor de verkooppunten weer extra werk en de box moeten ze dus altijd per meerdere bestellen(weet de karton inhoud niet van de nieuwe kartonnen).

Pfff.. met deze kruitvulling hoefde ze niet al die moeite te doen. En wanneer ze wel deze moeite doen om te voorkomen dat een hele doos wordt afgekeurd, dan hadden ze toch wel op z'n minst iets met de kruitvulling e.d. kunnen doen. Ze spelen dit jaar wel heel erg op safe en de consument moet hiervoor opdraaien.

Back
Bovenaan