Gangster Box

Deze box viel inderdaad zwaar tegen terwijl ik hem vorig jaar had en zeer tevreden was. Ik heb geen idee wat er is gebeurd maar nu kreeg ik er tranen van in mijn ogen en ben blij dat ik hem dit jaar niet heb besteld.

Deze box viel inderdaad zwaar tegen terwijl ik hem vorig jaar had en zeer tevreden was. Ik heb geen idee wat er is gebeurd maar nu kreeg ik er tranen van in mijn ogen en ben blij dat ik hem dit jaar niet heb besteld.

Ik moest ook even slikken in Benthuizen, zeker in vergelijking met hoe de box daarvoor, de Hardstyle, presteerde.... Heb de Gangsterbox besteld in het voorjaar, hopen dat ik er eentje van de vorige lichting krijg.

Kan je aan de buitenkant van het karton zien of dit prod 2015 of 2016 is? No way dat ik dit ga accepteren. Vocht verhalen geloof ik niet in. Bij geen enkele cake

Kan je aan de buitenkant van het karton zien of dit prod 2015 of 2016 is? No way dat ik dit ga accepteren. Vocht verhalen geloof ik niet in. Bij geen enkele cake

Productie jaar staat altijd op de buitenkant. Kan in 4 of 2 tekens erop staan. Dus ja. Heb zelf ook wel spijt van Mn extra aankoop vandaag als dit t is :cry:

Dit is inderdaad om te huilen. Niet alleen de effectgrootte, maar ook het tempo wat de box vorig jaar zo bijzonder maakte is volledig teniet gedaan. Wat mij betreft een volledige mishit.

Op elke BUITENdoos vuurwerk staat het productiejaar als volgt weergegeven:

os4izq.png

Heb maar gewisselt naar hardstyle, was alleen prod 2016 op voorraad bij het afhaalpunt. prima service daar :)

Veel positiefs gelezen over deze bak, maar vond em wat tegenvallen. Traag tempo, magere effecten. Cake 4 en 5 ging tegelijk en dat bracht beetje leven in de brouwerij. Geen slecht ding uiteraard, maar had ze beter afgelopen jaarwisseling.

Door de berichten geen hoge verwachtingen. Viel toch niet tegen. Tempo was niet zo mooi als de 2015 versie en het was allemaal niet heel groots maar nog steeds een prima bak. Doorlonten was perfect, zonder inscheuren liep alles mooi door.

Back
Bovenaan