Gangster Box

kwintos

VWC lid
Artikelnummer: 1120
Artikelnaam: Gangster Box
Bruto Gewicht: 24 kg
Netto Kruitgewicht: 3000 gram
Aantal Schoten: 6 x 36
Effectomschrijving: ...
Tijdsduur: 150 sec
Stijghoogte: 30 meter
Richtprijs: 229,95
Internetprijs: 199,95
Losse verkoopptijs 229,95
gangster-box.png

Film demo 2016:

Film demo 2015:

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Wij danken Vuurwerkvisie voor deze informatie.

Laatst bewerkt door een moderator:
Zo de knetter wat een gruwelijke bak is dit! Die tempowisselingen en die kleuren!

Dit gaat me geld kosten, die moet ik hebben :D

Wat een heerlijke rambox dit. Boeketten lijken heerlijk groot en die tempo wisslingen zijn ook fijn hoor. Even de demo afwachten maar...:idea:

Ook weer zo'n schitterende bak.. :D

Het lijkt er op dat het voor mij veel vuurwerk van Vuurwerktotaal gaat worden, mits betaalbaar natuurlijk, het moet wel leuk blijven! :-)

het was de bedoeling dat ik niks meer ga bestellen, maar denk dat ik toch nog bij vuurwerktotaal langs moet. Wat een mooie nieuwe producten.

Ook weer een goed uitgevoerde nieuwe box.
Die ronkende varkers bij 0:02 hoef ik er alleen niet bij :bonk:

Het is idd een hele mooie doorlontbox. Maar 199 euro en dat dan een stuntprijs noemen (waardoor je dus ook nog niet eens gratis vuurwerk erbij krijgt) vind ik veel te veel van het goede. Dan kies ik toch liever voor de Cruel Traction of een ander vergelijkbare box. Jammer, was anders echt een hardloper geweest denk ik.

snap beide reacties wel.....stel als je de cakes los kan kopen, dan was dit absoluut een hardloper....maar je moet wel zes cakes aanschaffen en dat drukt redelijk op je budget.

Ik vind dit de meest spannende, ook gelijk de duurste, box van vuurwerktotaal! Gezien mijn budget, Als ik maar 1 box moest uitkiezen van deze importeur, dan is het deze!

Ook deze is gruwelijk! Mijn filmpje gemaakt tijdens de Vuurwerktotaal Demo Avond in Wapenveld in regen en kou met in de ene hand een paraplu en in de andere de camera:

Back
Bovenaan